Program uključuje popuste za prvu kupovinu, rođendanske popuste, kao i popuste za penzionere i razne druge pogodnosti koje će dodatno unaprediti iskustvo kupaca u Sloveniji, saopštila je kompanija na svom LinkedIn profilu.
Podsetimo, Studenac je u julu prošle godine saopštio planove za preuzimanje lanca Kea, sa sedištem u Šentjuru. Kea u svojoj mreži broji 31 prodavnicu na području Celja, Maribora, Prekmurja i Primorja. Prosečna veličina prodavnice iznosi 250 kvadratnih metara. U 2023. godini, Kea je ostvarila prihod od gotovo 50 miliona evra.
Kompanija je u novembru, nakon preuzimanja slovenačkog lanca, otvorila prvu prodavnicu u Sloveniji pod novim banerom - StuMarket, a od tada je otvoreno još pet prodavnica ovog formata.
Ovo lansiranje dolazi u posebnom trenutku za našu mrežu trgovina u Sloveniji – bližimo se brojci od 40 trgovina, uključujući Kea trgovine koje smo preuzeli u septembru prošle godine i 6 novootvorenih Stu.Marketa. Time smo napravili prve korake izvan granica Hrvatske i nastavili da rastemo i na regionalnom tržištu, poručuju iz kompanije.
Iz kompanije dodaju da je ovaj projekat samo jedan u nizu pokazatelja izvrsne saradnje u Studencu na relaciji Hrvatska-Slovenija, zahvaljujući kojoj kompanija već u prvih šest meseci beleži rezultate na koje je ponosna.
Izvor/Foto: Studenac/LinkedIn