Sastav Stručnog saveta takmičenja formiraće predstavnici najbolje rangiranih agencija u svakoj državi takmičaru BalCannes-a u tekućoj godini.
U skladu sa rezultatima u 2025. godini, čine ga sledeći članovi: Brankica Janković (Aquarius Group, BiH), Amna Džambić Branković (Via Media, BiH), Ejub Kučuk (MITA Group, BiH), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, HR), Luka Duboković (BBDO Zagreb, HR), Nataša Bojanić (Leo Burnett Belgrade, SRB), Žarko Veljković (Jazavac i Utorak, SRB), Maja Radak (Fullhouse Ogilvy, SRB), Marko Vičič (Futura DDB, SLO), Vanja Kmet Žižmond (Povem, SLO), Žiga Anžlovar (McCann Ljubljana, SLO), Sofija Semenpeeva (Effectiva agency, MKD), Bojan Kočovski (McCann Skopje, MKD), Jelena Ivanovic (New Moment Skopje, MKD) i Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi Skopje, MKD).
Članovi Saveta će se uključiti u razgovore o sledećim temama: grupama i kategorijama unutar takmičenja, žiriranju, kao i drugim aktivnostima vezanima za osmišljavanje i sprovođenje takmičenja.
Krajem oktobra sledi i prva sednica Stručnog saveta, na kojoj će članovi Organizacionog odbora predstaviti presek prošlogodišnje sezone i planove za iduću godinu, a članovi Stručnog saveta dati svoje povratne informacije, predloge i ideje za dalji rad BalCannes-a.
Podsetimo, nakon proglašenja pobednika na svečanoj rovinjskoj pozornici na Danima komunikacija usledila je i objava BalCannes Reporta. Novo izdanje godišnjeg izveštaja naziva obuhvatilo je niz regionalnih rangiranja sa podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regionu, ali i unutar takmičarskih zemalja.
Više informacija o takmičenju, u okviru kog će još jednom biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili bronzanu nagradu i regionu pokazati kvalitet vlastitih projekata, može se pronaći na linku. Prijave se otvaraju na jesen, a pobednici će biti proglašeni na Danima komunikacija, koji će se održati od 7. do 10. maja 2026. godine.
Priredila: InStore redakcija
Foto: BalCannes