Summi1
Summit2

Španija: Nivea Men i Real Madrid produžili partnerstvo do 2030.

AKTUELNO

Marketing

10.10.2025

Nivea Men i Real Madrid produžili su svoje partnerstvo za još pet sezona, do juna 2030. godine. Ova obnovljena saradnja nadovezuje se na globalnu kolaboraciju započetu 2017. godine.

Tokom protekle tri sezone, Real Madrid je ostvario izuzetne sportske uspehe, uključujući 15. titulu UEFA Lige šampiona. Takođe, partnerstvo je donelo dokazano pozitivan poslovni uticaj za Nivea Men, kroz rast prodaje, jačanje ljubavi prema brendu i poboljšanu percepciju kvaliteta, navodi se u saopštenju kompanije.

Kako ističu, sadržaj brenda Nivea Men na digitalnim kanalima Real Madrida ostvario je više od 280 miliona prikaza i 162 miliona pregleda video materijala.

Osim digitalnog dometa, saradnja je donela i konkretan društveni uticaj: u SAD, Nivea Men je podržala Real Madrid Foundation trening kampove za socijalno ugroženu decu, podstičući inkluziju kroz sport. U Kini su organizovani turniri sa Real Madrid tematikom radi promocije fizičke aktivnosti i zdravog načina života. Osim toga, navijači iz više od 20 zemalja bili su pozvani u Madrid na nezaboravna iskustva tokom utakmica.

Produžetkom partnerstva proširuje se obim saradnje, uključujući i uvođenje prve globalne Real Madrid Limited Edition kolekcije Nivea Men proizvoda. Navijači će do kraja 2025. godine moći da kupe proizvode sa likovima svojih omiljenih igrača u više od 40 zemalja sveta.

Dodatno, po prvi put, partnerstvo obuhvata ne samo Nivea Men proizvode, već i odabrane proizvode za negu tela Nivea, dok će igrači moći da koriste čitav asortiman proizvoda u svlačionici Real Madrida.

Kombinacija Nivea Men i Real Madrida savršen je spoj dve ikone u svojim oblastima. Ovo partnerstvo je snažan primer kako zajedničke vrednosti i globalni domet mogu da stvore značajan uticaj - principi izvrsnosti i strasti koje neguje Real Madrid savršeno se poklapaju sa našom vizijom u Beiersdorfu da budemo najbolja kompanija za negu kože na svetu. Zajedno ćemo nastaviti da inspirišemo i angažujemo milione muškaraca širom sveta, uvodeći negu kože u njihove svakodnevne rutine na relevantan i emotivan način, rekla je Grita Loebsack, predsednica brenda Nivea i članica Izvršnog odbora kompanije Beiersdorf.

Povodom produženja globalnog partnerstva, brend je lansirao novi film koji pokazuje koliko je koža važna, pod sloganom "Making the Invisible, Visible" (Učiniti nevidljivo vidljivim).

Priredila: InStore redakcija
Foto: Nivea