Summi1
Summit2

SAD: PepsiCo preuzima brend poppi za 1,95 milijardi dolara

POSLOVANJE

Svet

18.03.2025

Kompanija PepsiCo je saopštila da je sklopila ugovor o preuzimanju poppi-ja, brenda prebiotičkih gaziranih pića koji beleži brz rast u SAD, za 1,95 milijardi dolara, uključujući 300 miliona dolara očekivanih poreskih olakšica u gotovini, što dovodi do neto kupovne cene od 1,65 milijardi dolara.

Godinama unapređujemo naš portfolio hrane i pića, inovirajući u novim segmentima i kroz strateške akvizicije kako bismo našim potrošačima ponudili više pozitivnih izbora. Više nego ikada, potrošači traže praktične i ukusne opcije koje odgovaraju njihovom načinu života i rastućem interesovanju za zdravlje i dobrobit. poppi je sjajan dodatak našim naporima u transformaciji portfolija kako bismo ispunili ove potrebe, izjavio je Ramon Laguarta, predsednik i izvršni direktor kompanije PepsiCo.

poppi je brzo rastući brend funkcionalnih gaziranih pića koji kombinuje prebiotike, voćni sok i jabukovo sirće kako bi stvorio niskokalorično piće sa najviše pet grama šećera po porciji. Njegov potrošački pristup, kulturna prepoznatljivost i nutritivne vrednosti izgradili su lojalnu bazu obožavalaca i podstakli brzi rast brenda u SAD.

Kada sam u našoj kuhinji stvorila poppi, pokretala me želja da napravim zdraviju verziju gaziranog pića. Nismo mogli ni da zamislimo koliko ćemo ljudi dosegnuti kroz trud, odlučnost i jasnu misiju da stvorimo funkcionalno piće koje odoleva testu vremena. Verujemo da će poppi biti omiljeno gazirano piće generacijama koje dolaze i neizmerno smo zahvalni našem neverovatnom timu, partnerima koji su od početka verovali u nas i, najvažnije, našoj zajednici. Jedva čekamo da započnemo ovo novo poglavlje sa kompanijom PepsiCo i omogućimo još većem broju ljudi da uživa u našem piću. Sigurna sam da će PepsiCo očuvati ono što poppi čini posebnim i podržati nas u daljem rastu i inovacijama. Nadam se da će naša priča inspirisati druge da slede svoje strasti, preuzmu rizik i veruju da je sve moguće, rekla je Allison Ellsworth, suosnivačica poppi-ja.

Kako redefinišemo naš portfolio kako bismo odgovorili na nove potrebe potrošača, poppi-jev jedinstveni spoj zdravlja i kulture predstavlja savršen dodatak našem asortimanu. Allison i njen tim izgradili su snažan brend koji je ispred trendova, sa lojalnom bazom potrošača i dokazanom sposobnošću rasta. Veliki smo obožavaoci poppi pokreta i verujemo da će, u kombinaciji sa našim komercijalnim kapacitetima, ovaj neverovatan brend nastaviti da raste i donosi inovacije dugi niz godina, dodao je Ram Krishnan, izvršni direktor kompanije PepsiCo Beverages U.S.

Transakcija je podložna uobičajenim uslovima zatvaranja i regulatornim odobrenjima i uključuje dodatnu potencijalnu zaradu, uslovljenu postizanjem određenih poslovnih rezultata u određenom periodu nakon zatvaranja transakcije.

Izvor: InStore
Foto: Pepsi