Odeljenje za profesionalne proizvode je poraslo za 1,6%, dok je odeljenje za potrošačke proizvode poraslo za 2,3%, pri čemu su tržišta u razvoju ponovo bila glavni pokretači rasta, sa posebno snažnim performansama u Brazilu, Indiji i Tajlandu. L'Oréal Luxe je porastao za 5,8%, dok je odeljenje dermatološke lepote poraslo za 2,7%.
Prodaja u Evropi porasla je za 4,3%, zahvaljujući rastu u Španiji, Portugalu, UK i Irskoj. Prodaja u Severnoj Americi smanjena je za 3,8%, dok je prodaja u Severnoj Aziji porasla za +6,9%.
Zona Južne Azije, Pacifika, Bliskog istoka i Severne Afrike (SAPMENA) porasla je za 10,4%, dok je prodaja u Latinskoj Americi zabeležila rast od 7,9%.
U posebno izazovnom i nestabilnom poslovnom okruženju, L'Oréal je započeo godinu sa rastom u skladu sa našim očekivanjima. Nastavićemo da jačamo naše međunarodne brendove kako bismo dodatno učvrstili naše globalno liderstvo. Uveren sam da ćemo nastaviti da nadmašujemo globalno tržište lepote. Očekujemo da ćemo ostvariti još jednu godinu rasta prodaje i profita, rekao je Nicolas Hieronimus, izvršni direktor L'Oréal-a.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore