Rast prodaje bio je vođen rastom volumena i miksa od 1,9%, kao i povećanjem cena od 2,4%. Na prijavljenoj osnovi, prodaja je porasla za 0,8%.
Prodaja u Evropi u ovom periodu na uporedivoj osnovi porasla je za 2,0%, vođena rastom volumena/miksa od 1,9%.
U Severnoj Americi, kompanija je zabeležila rast prodaje od 3,7%, dok je u Kini, Severnoj Aziji i Okeaniji zabeležen rast od 9,9%.
U Latinskoj Americi, rast je iznosio 9,0%, dok je u ostatku sveta prodaja porasla za 3,3%, prvenstveno zahvaljujući kontinuiranom rastu u Africi, posebno u Maroku, navodi se u saopštenju kompanije.
Kompanija je potvrdila svoje smernice za 2025. godinu, očekujući rast prodaje na uporedivoj osnovi u rasponu od 3% do 5%.
Sa rastom prodaje od 4,3% u prvom kvartalu, ostvarili smo snažan početak godine u svim kategorijama, što potvrđuje snagu naše realizacije i relevantnost našeg portfolija usmerenog na zdravlje. U trenutnom neizvesnom okruženju, naše inovacije zasnovane na nauci, pristup orijentisan na potrošače i pacijente, kao i sve raznovrsniji prodajni kanali dodatno doprinose otpornosti našeg poslovanja. Uvereni smo da će 2025. biti još jedna godina u kojoj ćemo ispuniti svoj model stvaranja vrednosti, u skladu sa srednjoročnim ambicijama, rekao je Antoine de Saint-Affrique, izvršni direktor Danonea.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Danone