U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u junskom izdanju:
- Ipsos: Privatne robne marke su i kod naših potrošača „na ceni“. Sve je izraženiji pozitivan odnos prema PL portfoliju koji većina trgovaca na domaćem tržištu nudi lokalnim potrošačima, no i dalje se čini da u našim, otežanim ekonomskim i finansijskim okolnostima, PL još uvek predstavlja adekvatnu cenovnu alternativu tradicionalnim brendovima, naročito za cenovno osetljive kategorije kupaca.
- Kantar, TMG Insights: PL dobija istaknutiju poziciju na policama i razvija se u različitim kategorijama, uključujući i prehrambene i neprehrambene proizvode. Ulaganje u izgradnju poverenja i percepciju kvaliteta se nastavlja, uključujući i poboljšanja vidljivosti kroz privlačna i drugačija pakovanja… Kategorije u kojima kupuju privatne robne marke, najčešće su mlečni, konditorski, i proizvodi za čišćenje. Sa druge strane, konzervirani proizvodi, upakovano sveže voće i povrće i, sveže upakovano meso, najređe se biraju.
- Smart Plus Research: Malo više od polovine (51%) potrošača navodi da zna šta su privatne robne marke, a najčešće ih definišu kao – marku čiji je vlasnik trgovinski lanac (39%), marku koja je pristupačna/jeftinija od drugih (28%), ali i kao marku koja može da se nađe samo u trgovinskom lancu za koji je vezana (20%). Iako se tek malo više od polovine ljudi izjašnjava o pojmu privatne robne marke, skoro dve trećine potrošača navodi da kupuje proizvode trgovinskih lanaca.
Budite deo junskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498