U nastavku, donosimo fragmente, a kompletna istraživanja možete pronaći u septembarskom izdanju:
- Mediana: Uvek je zanimljivo za jednu kategoriju proizvoda videti i relativno učešće velikih i umerenih korisnika, odnosno svih onih koji su univerzalne začine koristili jednom nedeljno i češće. Najveći procenat velikih i umerenih korisnika univerzalnih začina je u Hrvatskoj (72%), dok je najmanji procenat velikih i umerenih korisnika univerzalnih začina u Sloveniji (54.3%). Postoji približno 8,2 miliona ljudi na ova četiri tržišta koji su koristili ovu kategoriju jednom nedeljno i češće.
- RetailZoom: Na teritoriji Srbije, prema istraživanju kompanije Retail Zoom, u periodu od juna 2024. do maja 2025. godine, na tržištu začina i dodataka jelima, količinski posmatrano, segmentacija izgleda ovako: univerzalni začini ili kondimenti čine 71%, fiksevi 12%, paprika 10%, biber 3%, miksevi 1%. a ostatak koji se odnosi na mono začine učestvuje sa 3%. Vrednosno posmatrano cifre su sledeće: univerzalni začini učestvuju sa 35%, fiksevi 20%, paprika 19%, biber 9%, miksevi 2%, a preostali mono začini učestvuju sa 15%.
Budite deo septembarskog izdanja InStore magazina!
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498