U nastavku, donosimo fragmente, a kompletno istraživanje možete pronaći u oktobarskom broju:
- Ipsos: Na osnovu podataka dobijenih u poslednjem talasu BrandPuls istraživanja, može zaključiti da je značaj brenda prilikom kupovine OTC kategorija koje prevashodno služe simptomatskoj terapiji, odnosno, olakšavanju tegoba, značajno veće nego kod onih kategorija koje služe prevenciji različitih zdravstvenih problema, što nas vraća na naš tradicionalni stav da se o problemima razmišlja kada se pojave.
- Euromonitor International: Prognozira se da će dijetetski suplementi zabeležiti stabilan rast u konstantnim vrednostima tokom narednih pet godina, podstaknut rastom jediničnih cena. Rastuće interesovanje za zdravlje, i želja da se spreče buduće bolesti, podsticaće potražnju za dijetetskim suplementima. Međutim, povećanje cena biće glavna prepreka rastu obima kod dijetetskih suplemenata, jer mnogi potrošači ne smatraju da su oni osnovni proizvodi.
Budite deo oktobarskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498