Sensobus je najpre bio postavljen u Čačku, gde su građani imali priliku da isprobaju različita peciva i na taj učestvuju u istraživanju, a potom je ova svojevrsna laboratorija na točkovima nastavila svoj put ka glavnom gradu, kako bi i Beograđani dali svoj doprinos analizi potrošačkih navika. U oba grada analizom je obuhvaćeno 923 ispitanika, od čega je više od 50% bilo muškaraca.
Veliko nam je zadovoljstvo što smo u saradnji sa trgovinskim lancem Maxi pokrenuli ovako značajan projekat, kao što je Sensobus. Cilj nam je da kontinuirano osluškujemo potrebe tržišta i u skladu sa dobijenim podacima prilagođavamo naše poslovanje. Svako tržište karakteriše specifičnost, a Sensobus kao savremeni model istraživanja, omogućava nam brži i precizniji uvid upravo u te posebnosti. Sa partnerom na projektu, trgovinskim lancem MAXI, povezala nas je zajednička strategija – da razumevanje želja potrošača postavljamo u fokus poslovne prakse, izjavila je Alma Grba, marketing menadžer kompanije Puratos.
Jedna od ključnih prednosti Sensobusa jeste brzina obrade podataka i uporedna analiza, a Puratos kao globalna kompanija koje posluje u više od 100 zemalja širom sveta, koristi dobijene rezultate za spoznaju različitosti lokalnih tržišta. Podaci za Srbiju, koji se očekuju u narednih mesec dana, dodatno će omogućiti razumevanje navika i potreba naših potrošača, ali i unapređenje portfolija Puratosa u skladu sa očekivanjima i trendovima na tržištu.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Mirko Nahmijas