U nastavku, donosimo fragmente, a kompletno istraživanje možete pronaći u junskom izdanju:
- RetailZoom: Analiza ide u smeru 10 vrednosno najvećih FMCG kategorija i pripadajućih brendova koji su dominirali u poslednjih godinu dana. Ovako rangirane kategorije čine 41% ukupne vrednosne prodaje FMCG tržišta procenjenog na osnovu RetailZoom panela. Iz analize izuzimamo kategorije cigareta, svežeg mesa, svežeg voća i povrća, kao i hleba i pekarskih proizvoda zbog svojih specifičnosti (sveže voće, povrće, meso nemaju brending, dok su cigarete 27% vrednosti celog FMCG tržišta, pa ih ne kombinujemo sa ostalim prehrambenim kategorijama).
Budite deo junskog izdanja InStore magazina!
Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontakt:
Bojan Đurović
E-mail: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
E-mail: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
E-mail: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498