Kampanja pod nazivom "Coca‑Cola x Star Wars: Osveži svoju galaksiju" uključivaće 30 kolekcionarskih dizajna sa likovima kao što su Luke Skywalker, Darth Vader i Grogu, kao i scenama iz popularnog filmskog serijala.
Počevši od jula, kolekcionarske limenke i flaše stižu u prodavnice na odabranim tržištima širom Severne Amerike, Latinske Amerike, Evrope, Japana i Azijsko-pacifičkog regiona.
Posebno pakovanje će takođe uključivati i QR kodove, čijim će skeniranjem potrošači dobiti priliku da pomoću proširene stvarnosti (AR) snime i dele video poruke u stilu hologramskih transmisija iz filmova.
Generacijama unazad, Coca‑Cola i Disney dele posvećenost stvaranju trenutaka radosti i međusobne povezanosti. Ova saradnja prevazilazi spajanje dva legendarna brenda — ona slavi moć fanova "Star Wars" serijala, zajedničkih strasti i snage zajednice kada se međusobno podržavamo, rekao je Islam ElDessouky, globalni potpredsednik za kreativnu strategiju i sadržaj u kompaniji The Coca‑Cola Company.
Priredila: InStore agencija
Foto: Coca-Cola