Summi1
Summit2

SAD: Hennessy i LeBron James predstavljaju limitirano izdanje konjaka

AKTUELNO

Marketing

14.10.2025

Hennessy, vodeći svetski proizvođač konjaka, i globalna sportska ikona LeBron James udružili su snage kako bi predstavili Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James, koje će biti dostupno na odabranim svetskim tržištima od oktobra 2025. godine.

Izdanje, u čijem se središtu nalazi LeBronov prepoznatljivi “crowning” gest, produbljuje kreativno partnerstvo započeto 2024. godine.

Ovaj gest, simbol uzdizanja, liderstva i slavlja, sada je redizajniran na živopisnoj narandžastoj boci, inspirisanoj LeBronovom energijom i dinamikom, navodi se u saopštenju kompanije.

Povodom predstavljanja saradnje, Hennessy je pokrenuo digitalnu kampanju “The Second Decision”, duhovitu reinterpretaciju LeBronovog čuvenog intervjua The Decision, koji je obeležio prekretnicu u njegovoj karijeri.

Ponosni smo što produbljujemo partnerstvo sa LeBronom Jamesom – kulturnom ikonom čiji uticaj prevazilazi sport. LeBron predstavlja duh zajedničke igre i velikodušnosti – vrednosti koje su duboko ukorenjene u naš identitet. Ovo izdanje je omaž njegovom izuzetnom putu i jednom od najznačajnijih trenutaka u istoriji sporta, rekao je Vincent Montalescot, direktor marketinga kompanije Hennessy.

Čast mi je što nastavljam saradnju sa Hennessyjem. Naša prva kolekcija bila je o zajedničkoj potrazi za izvrsnošću i pomeranjem granica, a ovo novo izdanje predstavlja sledeće poglavlje te priče. Dizajn uključuje moj "crowning" gest, koji za mene simbolizuje slavlje i povezanost – upravo zbog toga je ova boca stvorena, dodao je James.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Hennessy