Ona nije novo lice u L’Oréal porodici – ovo imenovanje označava njen povratak u kompaniju u kojoj je provela više od 18 godina. Karijeru je započela u odseku finansija u L’Orealu Balkan u Beogradu i nastavila je kroz niz odgovornih pozicija u kontrolingu, razvoju poslovanja, upravljanju ključnim kupcima, sve do funkcije direktorke marketinga divizije robe široke potrošnje za negu i bojenje kose. Kako navode u saopštenju, u tom periodu pokazala je snažno razumevanje poslovnih procesa, fleksibilnost u radu na različitim funkcijama i duboko poznavanje regionalnog tržišta i potreba potrošača.
Poslednjih godina usmerila se na dodatno usavršavanje izvan L’Oréala u području digitalnog marketinga i e-commerce strategija, radeći na razvoju kompleksnih regionalnih kampanja i marketinških inicijativa koje spajaju kreativnost i rezultate. Dodatno iskustvo stekla je i kao direktorka marketinške agencije Drive, gde je bila odgovorna za vođenje kreativnih, digitalnih i strateških inicijativa za klijente širom Evrope.
S velikim zadovoljstvom preuzimam dužnost daljeg vođenja digitalnih marketinških komunikacija L’Oreal Grupe u ovom regionu. Posvećeni smo stvaranju dinamičnih strategija koje spajaju nove tehnologije, kreativnost i potrebe naših potrošača, jačajući našu poziciju lidera, istakla je Čortan.
Kako još iz kompanije navode, Čortan donosi jedinstvenu kombinaciju internog poznavanja kompanije i svežih eksternih perspektiva, s ciljem daljeg jačanja digitalnih i marketinških aktivnosti u regionu.
Posebno nam je drago što se Marija vratila u L’Oréal, koji izuzetno dobro poznaje. Siguran sam da će upravo njeno poznavanje kompanije, ali i stručnost i predanost doprineti daljem unapređenju našeg prisustva u digitalnom prostoru, naglasio je generalni direktor kompanije L’Oreal za Adria-Balkan region Maksimilijano Frenca (Maximiliano Frenza).
Priredila: InStore redakcija
Foto: L'Oreal Adria Balkan