Dobit kompanije porasla je za 8,4%, na 40,4 miliona funti, što se pripisuje snažnoj marketinškoj strategiji i povećanim ulaganjima u kvalitetniju izvedbu na prodajnim mestima.
Ukupni prodajni volumeni porasli su za 7,5%, pri čemu je kompanija ostvarila tržišni udeo od 36,8% u 52 nedelje do aprila 2025.
Najveći rast zabeležen je u maloprodaji, gde je udeo porastao na 34%, zahvaljujući proširenju terenske pokrivenosti krajem 2023. godine.
Kompanija je dodatno ojačala prisutnost u prodavnicama širenjem prodajnog prostora i distribucije – dodato je 20.000 novih prodajnih mesta, osim čega je kompanija proširila asortiman sa tri nova ukusa.
Novi ukusi sada čine 10% volumena prodaje izvan ugostiteljskih objekata i pomogli su u privlačenju više od 700.000 novih kupaca brendu Red Bull.
Iako je rast prihoda bio nešto niži nego prethodne godine, kompanija je istakla da je to posledica izazovnih ekonomskih i radnih uslova na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva.
Priredila: InStore redakcija