Kako ističu iz kompanije, ovom novom infrastrukturom Makro želi da ojača pokrivenost svoje usluge distribucije za ugostiteljstvo na ostrvu Tenerife, dopirući do većeg broja klijenata za kraće vreme.
Na Kanarskim ostrvima, Makro ima više od 61.000 klijenata – od kojih je 17.000 iz ugostiteljskog sektora – i 300 zaposlenih raspoređenih u tri centra: Telde, Adeje i La Laguna, kao i u novom distributivnom centru Tenerife.
Trenutno 20% naših klijenata na Tenerifima koristi naš servis distribucije za ugostiteljstvo, primajući svoje porudžbine za manje od 24 sata. Pokretanjem ovog centra želimo da ovaj kanal poraste za 18% na ostrvu tokom naredne godine, izjavio je José Manuel Ramos, regionalni direktor Makro-a za Kanarska ostrva.
Distributivni centar, koji se prostire na površini od 3.000 kvadratnih metara, poseduje šest utovarnih rampi i kapacitet od 900 porudžbina dnevno, oslanjajući se, između ostalog, na električne kamione za isporuku poslednje milje kako bi se smanjio ekološki uticaj i obezbedile isporuke direktno na vrata ugostiteljskih objekata.
Njegov multitemperaturni prostor omogućava skladištenje više od 1.800 paleta prehrambenog asortimana – suvih, rashlađenih, zamrznutih i ultra svežih proizvoda (voće, povrće i meso) – i oko 1.500 artikala koji obuhvataju 80% najtraženijih jedinica među klijentima Makroa, ističe se u saopštenju kompanije.
Takođe, sa ciljem smanjenja potrošnje energije, distributivni centar je opremljen najsavremenijim rashladnim sistemima bez fluorovanih gasova, koji optimizuju energetske performanse.
Ovaj projekat nije samo ulaganje u logistiku i tehnologiju, već i snažna posvećenost budućnosti ugostiteljstva, na Kanarskim ostrvima i u celoj Španiji, kao i ključna poluga za strategiju rasta Makroa. Gledamo ka 2030. godini sa ambicijom da dostignemo promet od tri milijarde evra i da naš servis distribucije za ugostiteljstvo čini 45% naše prodaje, poručio je Bertrand Mothe, izvršni direktor Makroa.
Priredila: InStore redakcija