Organska prodaja, koja isključuje uticaje valutnih kurseva, akvizicija i prodaje poslovnih delova, porasla je za 2% u odnosu na prošlu godinu.
Razblažena zarada po akciji iznosila je 1,95 dolara, što je povećanje od 21% u odnosu na prethodnu godinu, uglavnom zbog viših restrukturirajućih troškova koji su bili prisutni u prethodnom periodu.
Osnovna dobit po akciji iznosila je 1,99 dolara, što je povećanje od 3% u odnosu na prošlu godinu.
Operativni novčani tok iznosio je 5,4 milijarde dolara, dok je neto dobit za kvartal iznosila 4,8 milijardi dolara. Prilagođena produktivnost slobodnog novčanog toka iznosila je 102%.
Kompanija je akcionarima vratila 3,8 milijardi dolara gotovine kroz 2,55 milijardi dolara isplaćenih dividendi i 1,25 milijardi dolara otkupa akcija.
Naš rast organske prodaje, zarada i novčanih rezultata u prvom kvartalu odražava snažnu realizaciju naše integrisane strategije. Ovi rezultati nas održavaju na pravom putu da ostvarimo ciljeve u okviru predviđenih smernica za sve ključne finansijske pokazatelje tokom fiskalne godine, uprkos izazovnom potrošačkom i geopolitičkom okruženju. Ostajemo posvećeni našoj integrisanoj strategiji rasta zasnovanoj na fokusiranom portfoliju proizvoda za svakodnevnu upotrebu, gde performanse brenda određuju izbor potrošača, kroz superiornost u kvalitetu proizvoda, pakovanju, komunikaciji brenda, maloprodajnoj realizaciji i vrednosti za potrošače i partnere, kao i kroz produktivnost, konstruktivne inovacije i agilnu, odgovornu organizaciju. Povećavamo ulaganja u inovacije i stimulisanje potražnje kako bismo poboljšali vrednost za potrošače i podstakli rast kategorija, poručio je Jon Moeller, predsednik Upravnog odbora, predsednik i izvršni direktor kompanije P&G.
Priredila: InStore redakcija
Foto: P&G

