Ariel je pokrenuo kampanju „Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno”, sa ciljem da podigne svest o pozitivnom uticaju smanjenja temperature prilikom pranja veša na životnu sredinu. Smanjenjem temperature pranja veša za samo 10° C, može se smanjiti emisija ugljenika u ciklusu do 35%, što iznosi čak 3,5 miliona tona CO2 godišnje.
Kampanju su podržali Maja Nikolić, Dragana Mićalović, Milan Vučićević i Jasmina Tarbuk, koji su zajedno učestvovali u edukativnoj emisiji na temu ekologije, emitovanој na Ariel YouTube stranici.
Svesni smo da, kao kompanija, imamo važnu i odgovornu ulogu, kako zbog naših proizvoda, tako i zbog akcija koje sprovodimo, kao i važnosti pozitivnog uticaja koji brendovi i kompanija mogu imati u lokalnim zajednicama. Naša ambicija je da postignemo neto nultu emisiju gasova u svim našim akcijama i lancu snabdevanja do 2040. godine. Imamo jasne, naučno potkrepljene ciljeve za 2030. godinu i znamo da će postizanje neto nulte emisije do 2040. godine zahtevati inovacije, kreativnost i partnerstva. P&G i njeni brendovi će nastaviti da pružaju potrošačima alate i informacije o tome kako male akcije kod kuće mogu doprineti ovim promenama, a uz vrhunske proizvode koji olakšavaju donošenje održivih izbora, bez kompromisa u pogledu prezultata. Verujemo da male promene kod kuće mogu imati veliki uticaj na našu planetu, istakao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.
Strateški partner kompaniji u akciji pošumljavanja Srbije je Fondacija Ana i Vlade Divac. Kako su istakli iz Fondacije, sve ozbiljnija ekološka situacija, kao i važnost smanjenja zagađenja i poboljšanja kvaliteta vazduha, podstakla ih je da, uz podršku, kompanije P&G i brenda Ariel pomognu pošumljavanje u Beogradu.
izvor: InStore
foto: P&G