Kako je rekao Saša Ćirić, direktor marketinga Neoplante, kompanije koja nosi latinski naziv Novog Sada, grada sa kojim su neraskidivo povezani, njihova je želja da se u njemu živi zdravije, sa manje smoga i više vremena provedenog u vožnji biciklom, što je i jedan od razloga pridruživanju ovoj akciji.


On je istakao da u Neoplanti smatraju da je edukacija veoma važna, te da ova vredna deca zaslužuju da se vide i da njihov uspeh treba da bude prepoznat i priznat u društvu. Upravo zahvaljujući obrazovanim i vrednim ljudima, naša kompanija je uspela da postane lider u mesnoj industriji. Zato želimo da naše vrednosti promovišemo i među mladim ljudima, kako bi nam budućnost bila u sigurnim rukama, naveo je na kraju Ćirić.
Izvor: InStore
 Foto: Neoplanta


 
             
                         
                         
                                 
                                 
                                 
                                 
                                             
                                             
                                             
                                             
                                             
                                            