Moët Hennesy i Campari imaće ravnopravni vlasnički udeo u novoj kompaniji, koja je osnovana radi ulaganja u kompanije za internet prodaju, a uključivaće i internet platformu Tannico.
Transakcija će biti sprovedena Camparijevom prodajom 50% udela u novoj kompaniji Moët Hennessyju za 25,6 miliona evra, a trebalo bi da bude zaključena nakon što kompanije dobiju potrebne regulatorne dozvole.
Italijanska kompanija će na zajedničku kompaniju preneti svoj udeo u Tannicu, koji se fokusira na internet prodaju vina i vrhunskih alkoholnih pića pod robnom markom Tannico, s udelom u tom segmentu od 30%.
Tannico takođe poseduje većinski udeo u ventealapropriete.com, velikoj platformi za e-trgovinu u Francuskoj, specijalizovanoj za prodaju vrhunskih vina i alkoholnih pića.
Novu kompaniju vodiće Marco Magnocavallo, trenutno predsednik uprave kompanije Tannico, koja će zadržati status ključnog manjinskog deoničara.