Tim povodom, potpredsednik ljudskih resursa i organizacionog razvoja, kao i član Izvršnog odbora kompanije Delhaize Serbia Marko Babić, izjavio je za AFA portal: Već godinama unazad radimo na brojnim inicijativama i programima, od podizanja svesti i edukacije, do izgradnje kulture i implementacije principa koji podstiču uvažavanje različitosti i inkluzije u svakodnevno radno okruženje i redovne poslovne procese. Želimo da stvorimo okruženje u kojem se “svaki glas” čuje i gde naši saradnici ne moraju da biraju između uklapanja u korporativnu kulturu i zadržavanja svog specifičnog identiteta. Snažno verujemo da takav pristup negovanja i prihvatanja različitosti postaje nešto po čemu smo prepoznatljivi kao poslodavac na tržištu i svakako važan sastojak naše pobedničke formule.

Marko Babić, potpredsednik ljudskih resursa i organizacionog razvoja i član Izvršnog odbora, Delhaize Serbia
Kako je dodao, inkluzija osoba sa invaliditetom, kako kroz aktivnu politiku zapošljavanja, tako i kroz saradnju sa organizacijama, više od deset godina zauzima važno mesto u poslovanju kompanije. Jedan od projekata na koji su posebno ponosni jeste razvoj koncepta inskluzivne prodavnice koji je prethodne godine uspešno primenjen u okviru Mega Maxi prodavnica koje su kroz uvođenje mirnih sati kupovine, ali i tastera za podršku pri kupovini i prioritetnih kasa dodatno prilagođene osobama sa invaliditetom.
Babić je istakao i kontinuirani rad na postizanju rodne ravnopravnosti, sa posebnim fokusom na dodatnom osnaživanju žena na putu ka liderskim pozicijama. Među zaposlenima u njihovoj kompaniji je 73 odsto žena, a 68 odsto menadžerskih pozicija zauzimaju upravo pripadnice ženskog pola.
Budući da je rodna ravnopravnost važan element naše strategije različitosti i inkluzije, ali i da smo kompanija u kojoj veći deo tima čine žene, jedan od naših osnovnih ciljeva jeste da obezbedimo najbolje radno okruženje i najbolje mogućnosti za sve naše kolege. Kako bismo sveobuhvatno odgovorili na ovaj zadatak, pored internih aktivnosti i projekata u ovoj oblasti, perspektiva eksternog partnera može biti obostrano veoma korisna. Uzevši u obzir ekspertizu, ali i opseg programa i inicijativa koje organizacija sprovodi, verujemo da nam partnerstvo sa AFA može biti značajna podrška na ovom putu, zaključio je Babić.
| AFA je globalna zajednica posvećena ekonomskom osnaživanju žena, njihovoj profesionalnoj afirmaciji, kao i povezivanju i aktivnom uključivanju u kreiranje budućnosti i društva jednakih mogućnosti. U saradnji sa kompanijama, organizacijama i institucijama omogućava ženama da se kroz AFA network povežu, razmenjuju znanje i iskustvo i budu proaktivne u rešavanju najvažnijih problema društva i izazova današnjice, realizujući svoj kreativni stvaralački potencijal. Poseban fokus je na inovacijama u nauci i tehnologiji koje ubrzano menjaju način poslovanja i utiču na sve sfere društva. Kompanije, ekonomija i društvo imaju bolje rezultate kada su žene podjednako uključene. |
-
Izvor: InStore
Foto: AFA

