Kompanija Propulzija ove godine je svoju inovativnost dokazala radom na zanimljivim projektima sa nekim od zvaničnih sponzora Uefa Euro 2020, kako u Srbiji, tako i u inostranstvu.
Osmišljavanje i dizajn polica koje odražavaju fudbalsku atmosferu, i privlačenje pažnje kupaca ka proizvodima naših klijenta, bili su ciljevi naše kompanije prilikom kreiranja ovogodišnjih rešenja povodom UEFA Euro 2020 za svoje partnere.
Dizajn POSM rešenja obuhvatao je krieranje instalacija koja podsećaju na elemente fudbala, gde je ideja proizilazila od same fudbalske lopte, popularne Bubamare. Tako je i nastala Heineken lopta koju smo kreirali za našeg partnera, Heineken Srbija.
Instalacija obuhvata 20 svetlećih reklamnih kutija sa rasvetom na policama i tako privlači pažnju sa bilo koje strane u objektu da joj prilazite.
U nekim projektima prosto uživate, kreativni proces i osmišljavanje samog rešenja vam daje slobodu da budete maksimalno kreativni sa predlozima, gde je krajnji cilj da što više privučete pažnju kupaca i dočarate atmosferu fudbalskih utakmica u maloprodajnim objektima FMCG industrije, izjavio je senior industrijski dizajner Luka Mitrović.
Fudbalska lopta nije izostala ni pri kreiranju i osmišljavanju projekta za Coca Cola Grčka, gde je oblik lopte iskorišćen za dvopaletnu instalaciju sa istaknutim proizvodima, gde svaki posetilac radnje ne može da ne primeti popularnu Bubamaru.
Odlična saradnja sa klijentima ogleda se i u daljoj adaptaciji idejnih rešenja i predloga, koje je Propulzija dobila od partnera i na kraju proizvela impresivnu policu onako kako je i bila zamišljena.
Pomislili ste da fudbalski teren ne može da stoji na Coca Cola flašicama? Ova instalacija dokazuje suprotno. Simulacija fudbalskog terena sa prosvetljenim mini reflektorima, golovima i maketama igrača je nešto što potrošače neće ostaviti ravnodušnim na mestu prodaje.
Iz ideje da se u isto vreme nalazite na samom fudbalskom terenu, ali i u džinovskoj limenci, proizašao je dizajn za impresivno četvoropaletno mesto za našeg partnera, Coca Cola Srbija. Sama instalacija obuhvata oblik velike limenke sa proizvodima u njoj sa jedne strane, dok je sa druge strane postavljen led ekran na kome potrošači mogu videti najnovije Coca Cola video sadržaje. Postavka sadrži i nekoliko light box-ova, kao i rasvetu na policama i u drugim delovima police, koji skupa doprinose ukupnoj impresivnosti iste.
Posetioci maloprodajnih objekata mogu da prođu kroz samu instalciju i osete doživljaj kao da su na centru fudbalskog terena i pritom odaberu svoje omiljeno piće Coca Cola Brenda.
Kompanija Propulzija saradnju sa partnerima iz inostranstva ostvaruje i dizajnom i produkcijom idejnih rešenja dugi niz godina i za klijenta Coca Cola Italija. Sama ideja je prozašla iz pitanja kako osnovno POSM rešenje pretvoriti u fudbalski teren sa tribinama, led ekranima za ispis Coca Cola Brenda i ekranom za rezultat. Spremite se, utakmica počinje.
foto: Propulzija