Radnje su smeštene na istoku i severozapadu Moskve i omogućiće ekspresne isporuke u roku od sat vremena za porudžbine napravljene preko Magnitovog servisa, kao i servisa partnera Delivery Club i Yandex.Eda.
Prva dva objekta ovog tipa otvorena su u februaru u Moskvi kako bi se videlo kakav uticaj će novi format imati na prodaju. Trgovac je zadovoljan prvim rezultatima i objavio je da planira da do kraja godine u Moskvi otvori 20 objekata.
Svaka od novih radnji ima površinu od oko 430 kvadratnih metara i asortiman od oko 8.000 proizvoda. Asortiman se razlikuje u odnosu na regularne radnje – fokus je na svežim namirnicama što će uskoro biti dopunjeno pekarskim proizvodima i gotovim jelima. Radnje su uređene minimalistički, sa video nadzorom. Pristup je dozvoljen samo zaposlenima u supermarketu, kao i radnicima partnerskih servisa.
Magnit isporučuje 9.500 porudžbina dnevno, a prosečna vrednost online potrošačke korpe je 1.400 rublja (oko 15 eura), što je skoro četiri puta više nego u konvencionalnoj kupovini.
Foto: magnit.com