Francuska grupa već je počela da se oporavlja od najgoreg udara ove zdravstvene krize na njihov prihod, jer su trgovci ponovo otvorili svoja vrata u većem delu Azije, a kupci su se sve više okretali online kupovini krema za lice i boja za farbanje kose.
L'Oreal je rekao da je prodaja u tri meseca, do marta, dostigla 7,6 milijardi evra (9,1 milijardu dolara).
Zapadna Evropa zasotaje za ostalim regionima, jer su u zemljama poput Francuske i Italije prodavnice i lanci lepote i dalje zatvoreni zbog borbe s korona virusom. Ali kupovina kozmetičkih proizvoda preko interneta je zato u ovom regionu u porastu, rekli su rukovodioci grupe.
Zabeležen je i sporiji oporavak brednova za šminkanje, poput Maybelline, jer je potražnja i dalje manja, u poređenju sa drugim kategorijama, poput onih za negu kože.
Iz kompanije prognoziraju da će se prodaja kozmetike vratiti na svoj put kada ograničenja protiv COVID-19 zaista budu ublažena i kada opet dođe do normlanog nivoa socijalizacije među ljudima. Kao primer navode Izrael, gde je u martu, iako su se i dalje nosile maske, zabeležen ponovni “apetit ” za lepotom. Tako je prodaja šminke, iako ne još na nivoim iz 2019, zabeležila rast od 40 odsto.
Foto: Pixabay