Osluškujući potrebe mama, ROSA voda je uvidela da je mamama, dok borave na otvorenom, potreban kutak gde će moći da doje svoju bebu, presvuku je ili da jednostavno uživaju u lepom vremenu.
Upravo u okviru kampanje „Beba bira gde“, od svake prodate ROSA boce od 1.5l, izdvajaće se 1 dinar za uređivanje ROSA kutaka za dojenje u gradovima širom Srbije. Na ovaj način, mame će imati svoj jedinstveni prostor na otvorenom koji će im pružiti svu udobnost i bezbednost prilikom dojenja i boravka u prirodi sa svojom bebom, saoopšteno je iz kompanije.
Kampanjom ’Beba bira gde’ nastavljamo da pomažemo mamama da bez straha i stida svojoj bebi u svakom trenutku pruže najbolju hranu. Samo prošle godine smo postavili 21 klupu za dojenje u gradovima širom Srbije, čime smo ohrabrili mame da svoje bebe doje u javnosti. Sve više prizora srećnih i nasmejanih mama dok doje u javnosti, govori nam da kampanjom ’Beba bira gde’ činimo pravu stvar. Upravo zbog toga i ove godine nastavljamo tradiciju podrške i u gradovima širom Srbije postavljamo pažljivo dizajnirane klupe za dojenje koje će dodatno olakšati i unaprediti boravak mama i beba na otvorenom. Verujemo da ćemo nastavkom kampanje ohrabriti još mama da svoje bebe doje u javnosti, jer nema ničeg lepšeg od toga da bebi u svakom trenutku pruže ono najbitnije, a to je majčino mleko, istakla je Jovana Milovanović, brend menadžer ROSA vode.
Dojenje u javnosti u Srbiji je, nažalost, i dalje tabu tema, iako se zna koje dobrobiti majčino mleko donosi bebi i da mame treba nesmetano da doje kad god i gde god to beba želi. U okruženju gde većina ljudi smatra da je čin dojenja intiman i da mame treba isključivo da doje bebu kod kuće, uređivanjem ROSA kutaka za dojenje, ROSA voda nastavlja da pruža podršku mamama da se osećaju dobro dok doje bebu u javnosti, zaključuje se u saopštenju.
izvor: InStore
foto: Rosa