Summi1
Summit2

Najave: PLMA organizuje online okrugli sto 17. i 18. februara

DOGAĐAJI

PL

11.02.2021

"The Private Label Partnership: Now and Future” tema je okruglog stola koji organizuje PLMA, 17. i 18. februara. Na konferenciji će biti reči o lancu snabdevanja, internet trgovini, sajber sigurnosti, kao i o ponašanju potrošača.

Prvi dan konferencije otvara Maria Bogdanova, Senior Research Analyst u Euromonitoru, osvrtom na trenutnu situaciju na tržištu maloprodaje. Uticajem generacije Z kao najnovije generacije potrošača na tržištu baviće se u svojoj prezentaciji Richard Cope iz Mintela.

Chuck Brooks, jedan od vodećih savetnika za sajber bezbednost, identifikovaće nove pretnje i ključne mere bezbednosti za maloprodaju i dobavljače. PLMA će predstaviti industrijski panel proizvođača i trgovaca na malo, prikazujući probleme sa kojima se suočavaju, kao i preporuke za njihovo rešavanje.

Program drugog dana konferencije biće u potpunosti posvećen istraživanju maloprodaje danas i u budućnosti. U organizaciji Institute for Grocery Distribution, serija pojedinačnih sesija fokusiraće se na ubrzani rast e-trgovine i njen uticaj na privatnu marku, prikazujući ranjivosti i snage u maloprodajnom lancu snabdevanja i važnost održivosti.

Takođe, biće predstavljeni slučajevi najbolje prakse maloprodaje u Velikoj Britaniji u sektoru nabavke, razvoju proizvoda i marketinga privatne robne marke.

Više informacija o samom događaju možete da pronađete ovde.

izvor, foto: PLMA