HORES je, po ugledu na nacionalne evropske asocijacije članice HORES-a, kreirao pečat „Čisto & sigurno“, koji će omogućiti da se, na ovaj način, razlikuju hoteli, drugi smeštajni objekti, restorani i ugostiteljski objekti koji se pridržavaju higijenskih i zdravstveno-bezbednosnih propisanih standarda, radi sprečavanja širenja i kontrole virusa COVID–19, i drugih mogućih infekcija.

Uvođenjem jedinstvenog prepoznatljivog sertifikata (pečata), koji bi bio vidljiv u ponudama, građani bi mogli da sa poverenjem, rezervišu putovanja za sebe i porodice i budu uvereni da je ovo destinacija za siguran odmor, ističu organizatori akcije.
Jovana Tufegdžić, menadžer za eksternu komunikaciju Coca-Cola HBC Srbija, izjavila je da je Coca-Cola sistem nedavno lansirao kampanju "Otvoreni kao nikada pre" kroz koju će realizovati niz aktivnosti usmerenih na podršku i pomoć partnerima iz HORES sektora širom zemlje.
Kompanija će odabranim ugostiteljskim objektima ustupiti deo svog digitalnog oglasnog prostora i tako im omogućiti bolju promociju i komunikaciju sa gostima. Takođe, staviće na raspolaganje svoje znanje i ekspertizu svima kojima takav vid pomoći bude potreban. U posebno osmišljenoj akciji, koja će biti sprovedena kroz Coca-Cola aplikaciju, podeliće i 150.000 besplatnih flašica Coca-Cole u više od 300 lokala u celoj Srbiji. Jedan vid aktivnosti ogledaće se i u predstavljanju najautentičnijih ugostiteljskih objekata kroz lične priče vlasnika, na digitalnim kanalima, kako bi potrošače podsetili zašto su neki lokali tako omiljeni i tako posebni dugi niz godina. Sveukupno, u narednom periodu će kroz razne vidove aktivnosti biti podržano preko 600 ugostiteljskih objekata, najavila je Tufegdžić.
Prilokom najave kampanje, direktor HORES-a Georgi Genov, predstavio je program sertifikacije hotelskih i ugostiteljskih preduzeća na osnovu preporuka Svetske zdravstvene organizacije, Vlade Republike Srbije, Ministarstva zdravlja i Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, sa ciljem da boravak gostiju bude čist i bezbedan, i da predstavi Srbiju kao sigurnu destinaciju za domaće i strane goste. Očekivanja su da će pokretanjem međunarodnog turizma i dolaska stranaca u Srbiju to biti velika šansa za oporavak turizma.
Marija Labović, v.d. direktora Turističke organizacije Srbije, naglasila je podršku HORESOV-om projektu i istakla da se sertifikacijom vraća poverenje putnika i turista.
Miroslav Knežević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, istakao je da HORES-ov projekat doprinosi boljem pozicioniranju turizma Srbije na domaćem i međunarodnom turističkom tržištu, kao i da je ovaj projekat značajan za oporavak i budući razvoj turizma na teritoriji Srbije zbog čega je i dobio punu institucionalnu podršku kao projekat od nacionalnog značaja.
Izvor: InStore
Foto: Pixabay