Summi1
Summit2

Rastući trend proizvoda industrije visokokvalitetne hrane

AKTUELNO

Srbija

17.08.2020

U petak, 14. avgusta održana je online radionica projekta “Budućnost srpske industrije hrane” u organizaciji Asocijacije za promociju srpske hrane.

 

Učesnici radionice imali su priliku da se upoznaju sa pojmom i potencijalom visokokvalitetne hrane u Srbiji, kao i da čuju početke, iskustva i izazove jednog domaćeg brenda visokokvalitetne hrane i njegov plasman na inostrana tržišta.

Učesnici radionice bili su Miloš Pejčinović, ispred Asocijacije za promociju srpske hrane, kao i Tatjana Avramov iz porodične firme Real Red Raspberry iz Bečeja, koja se bavi proizvodnjom namaza od maline premijum kvaliteta.

Iako je trend visokokvalitete hrane došao i kod nas, potencijal i prilike koje se pružaju domaćim proizvođačima su neverovatne. Kroz Asocijaciju, upravo nam je cilj da privučemo i motivišemo mlade proizvođače da se okrenu upravo proizvodnji ovakvih proizvoda, koji su daleko cenjeniji i plaćeniji na tržištu, rekao je Miloš Pejčinović.

Kao predstavnik proizvođača visokokvalitetne hrane, Tatjana je izjavila da “hand made” proizvodi zaista imaju drugačiju vrednost, jer se zna i vrednuje poreklo proizvoda i način proizvodnje. Na proizvodu mora konstantno da se radi, mora da se usavršava i prilagođava tržištu da bi na istom i uspeo. Mi smo plasirali proizvode na pet inostranih tržišta, gde su distributeri i potrošači prepoznali kvalitet i znaju da cene usmerenost na jedan proizvod, koji smo usavršili. Mladi proizvođači moraju da imaju na umu proizvod koji plasiraju, koje su njegove prednosti i kao takve ih istaknu i predstave potrošačima, rekla je Avramov.

Ova radionica bila je prva u nizu od osam radionica koje su planirane da se održe u naredna tri meseca. Kroz radionice, mladi proizvođači će imati priliku da se upoznaju sa mogućnostima i prilikama koje im se nude u oblasti visokokvalitetne hrane, a imaće priliku i da se sa svojim proizvodom prijave na konkurs Asocijacije, gde će moći da osvoje besplatan dizajn svog proizvoda.

Budućnost srpske industrije hrane: Svet hoće domaće za mlade je projekat koja pruža podršku, promociju i povezivanje mladima koji su zainteresovani ili već uključeni u sektor proizvodnje hrane. Cilj je motivacija i osnaživanje mladih da pokrenu sopstvenu proizvodnju, okrenu se tržištu visokokvalitetne hrane ili unaprede svoje postojeće proizvode. Projekat sprovodi Asocijacija za promociju srpske hrane, a finansira Ministarstvo omladine i sporta Republike Srbije.

izvor: InStore

foto: Pixabay