Summi1
Summit2

Poznati svetski kreativci i komunikatori na #KAKTUS2019

AKTUELNO

Srbija

12.09.2019

Neki od najpoznatijih svetskih kreativaca i komunikacionih stručnjaka učestvovaće na petom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019.

Neki od najpoznatijih svetskih kreativaca i komunikacionih stručnjaka iz agencija DAVID The Agency Miami, Publicis Spain, McCann London, Alkemy digital_enabler, Cheil Worldwide, The Big Now Italy, DDB Budapest, kao i kompanija Mastercard i MARS, učestvovaće na petom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019. Festival će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre, pod sloganom "Make room for a new BLOOM".

Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a festival će otvoriti jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA). On je u 2018. izabran od strane Business Insidera USA za jednog od 35 zvezda u usponu koje menjaju advertajzing industriju.

Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS Central South; Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe i jedan od najcenjenijih globalnih kreativaca Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Spain, koji će zatvoriti ovogodišnji festival.

Tokom dva dana, učesnicima festivala predstaviće se i Emanuele Nenna, suosnivač i CEO agencije The Big Now (Italija); Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor SEE, Cheil Worldwide; Regan Warner, kreativni direktor agencije McCann London; Giorgio Chiaramonte, Senior Director kompanije Alkemy digital_enabler (Italija); Karolina Galácz, kreativni direktor agencije DDB Budapest, (Mađarska) i mnogi drugi.

Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija na teme “Content creator vs. Influencer – what comes first?” u kojoj će učestvovati blogeri i influenseri iz celog regiona; “Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups”; “Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?” i “Business, Brands and Agencies – What’s Next?”. Drugog dana festivala planirana je i LEGO radionica pod nazivom „Future Skills for Today’s Talents“.

U okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija (powered by MARS), Marketing mreža organizovaće programe mentorstva i edukacije za startape iz regiona Jugoistočne Evrope. Program će obuhvatiti startape iz MarTech, AdTech, Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth). Edukacija i mentorske sesije za startape obuhvatiće teme iz različitih oblasti biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci iz ovih oblasti iz Srbije, regiona i Evrope. Takođe, u okviru Dana inovacija na festivalu KAKTUS 2019, biće održano finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima među kojima je i Marketing mreža.

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata (powered by Mastercard) biće organizovano i takmičenje mladih talenata iz agencija starosti do 32 godine. Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove talente i kreativnost. Ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 možete pronaći na sajtu www.kaktus.rs.