Summi1
Summit2

Euromonitor International: Vodeći proizvođači i brendovi tradicionalne kafe

Tradicionalna kafa - Pregled tržišta Srbije

inFokus

20.04.2022

Istraživanje nam donosi i podatke o vrednosnoj i količinskoj prodaji tradicionalne kafe u Srbiji, u periodu od 2019. do 2021. godine, a takođe donosi i predviđanja za ovu i za 2023. godinu. Uz to, istraživačka agencija nam daje i podatke o kretanju prodaje na godišnjem nivou, kao i o predviđanja tog kretanja u periodu 2021-2022, kao i 2022-2023. godina

Autor: Euromonitor International

U ovom istraživanju, Euromonitor je uzeo u obzir, u jednom delu podataka, uz tradicionalnu i instant kafu, kako bi prikazao odnos snaga na tržištu. Kada je reč o tradicionalnoj kafi, prema definiciji Euromonitora, ona predstavlja agregaciju sveže mlevene kafe i kafe u zrnu.

Često se naziva "pečena i mlevena" kafa. U ovu grupu nije uključena instant kafa.

O kompaniji: Euromonitor International je vodeći svetski dobavljač globalne poslovne inteligencije, analiza tržišta i uvida u ponašanje potrošača. U saradnji sa našim klijentima, pružamo prave izveštaje, baze podataka ili prilagođeno rešenje za podršku odlukama i razvoj njihovog poslovanja. Kombinujemo globalnu ekspertizu sa lokalnim uvidom analitičara širom sveta, kako bismo pomogli našim klijentima da predvide industrijske, ekonomske i potrošačke trendove. Povezujući metodologije zasnovane na nauci o podacima sa istraživanjima na terenu, pružamo kontekst strateškim i taktičkim podacima, pomažući klijentima da odgovore na najveće izazove i identifikuju mogućnosti. Imamo 15 kancelarija širom sveta, jedna je i u Srbiji.