Muzički festivali su pravo mesto gde svim posetiocima želimo da ukažemo na to da pre nego što krenu u izlazak ili provod, razmisle kako će se vratiti kući. Zato je poruka kampanje “KAD PIJEM NE VOZIM” uvek jasna - ne konzumiraj alkohol ako sedaš za volan. Jednostavno je - pozovi taksi ili prijatelja da te preveze, prošetaj do kuće ili koristi gradski prevoz, kažu u timu Jelen piva.
Uz podršku MInistarstva unutrašnjih poslova - Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja kreirano je niz poruka i korisnih sadržaja u cilju promocije odgovorne konzumacije alkohola. Tako je i "Jelen staza odgovorne konzumacije" bila svojevrsni poligon gde su posetioci korišćnjem tzv. pijanih naočara (osoba svet oko sebe vidi onako kao što ga doživljava neko ko je konzumirao alkohol) savladavali niz prepreka. Hod po isprekidanoj liniji sa preprekama, otključavanje automobila koji ima nekoliko brava od kojih je samo jedna prava, hod "u rikverc" uz kacigu sa retrovizorima, samo su deo aktivacija gde su učesnici imali priliku da osete kako jednostavne stvari postanu komplikovane ukoliko neodgovorno konzumiraju alkohol.
simulator vožnje
Veliku pažnju privukao je simulator vožnje Agencije za bezbednost saobraćaja gde su posetioci testirali svoje motoričke sposobnosti uz pijane naočare. Na kraju staze, svako ko je želeo mogao je da proveri nivo alkohola u organizmu korišćenjem alkometara uz pomoć naših partnera iz Uprave saobraćajne policije.
Kampanja "KAD PIJEM NE VOZIM" Apatinske pivare sprovodi se već 16 godina i predstavlja jednu od kampanja društvene odgovornosti sa najdužom tradicijom u regionu te vrste.
izvor: InStore
foto: Apatinska pivara