Summi1
Summit2

Nestlé lansira veganski KitKat širom Evrope

AKTUELNO

Svet

30.08.2022

Nestlé je najavio da planira da uvede vegansku verziju KitKata širom Evrope nakon uspešnog pilota u Velikoj Britaniji i nekim drugim zemljama.

KitKat V će se prodavati u 15 zemalja širom Evrope, uključujući Nemačku, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku, Austriju, Dansku, Švedsku, Finsku, Letoniju, Litvaniju, Estoniju, Grčku, Portugal, Poljsku, Mađarsku i Holandiju, navela je kompanija.

KitKat V je sertifikovani veganski proizvod koji su razvili stručnjaci za čokoladu u Nestléovom centru za istraživanje i razvoj konditorskih proizvoda u Jorku, Velika Britanija.

Proizvod kombinuje Nestléovu ekspertizu u inovacijama u čokoladi i alternativama bez mleka.

Prošle godine smo doneli odluku da proizvodimo KitKat V u našim proizvodnim pogonima za istraživanje i razvoj kako bismo mogli mnogo brže da stavimo proizvod na police i testiramo sa našim potrošačima. Potražnja potrošača je bila ogromna i sada smo uzbuđeni što ćemo ga lansirati na mnogo širem nivou, rekla je Louise Barrett, direktorka tehnološkog centra u Jorku.

KitKat V je napravljen od kakaoa održivog porekla kroz Nestlé Cocoa Plan i poseduje sertifikat Rainforest Alliance.

Mleko u proizvodu je zamenjeno alternativom na bazi pirinča, koja replicira teksturu i ukus originalnog KitKata, dodala je kompanija.

KitKat V ima 18% niži ugljenični otisak u poređenju sa standardnom KitKat mlečnom čokoladom tokom celog životnog ciklusa, od farme do potrošača.

Nestlé je odabrao svoju konditorsku lokaciju u Hamburgu, u Nemačkoj, za proizvodnju novog veganskog KitKata.

Vidimo snažan trend u hrani sa sve više ljudi koji traže opcije zasnovane na biljkama, uključujući i poslastice. Ovo je jedno od najvećih lansiranja ikada veganske alternative velikog konditorskog brenda i pokazuje naše poverenje u ovaj trend. Oduševljeni smo što možemo ponuditi KitKat V svim onim fanovima KitKata koji su od nas tražili da to i ostvarimo, kaže Corinne Gabler, direktorka konditorskog sektora za Evropu.

izvor, foto: Nestlé