Drugi Employer Branding festival 06. i 07. oktobra

DOGAĐAJI

Marketing

27.09.2022.

Drugi Empple festival posvećen employer branding-u, održaće će se 6. i 7. oktobra u hibridnom obliku. Deo publike će program festivala pratiti uživo u Beogradu iz pozorišta Duško Radović na Tašmajdanu, dok će ostatak učesnika biti online.

Empple festival 2022. posvećen je osnovama: misiji, viziji, vrednostima, kulturi i identitetu kompanije - početnim elementima svake employer branding aktivnosti.

Program će trajati 2 dana - prvi dan 6. oktobar (globalni dan) posvećen je stranim stručnjacima i svetskim trednovima, dok će drugog dana 7. oktobra (lokalni dan) na programu biti teme relevantne domaća tržišta. Više informacija o programu možete pronaći OVDE. 

Neki od predavača su:

● Bryan Adams, Founder & CEO @Ph.Creative
● Paige Elliott, Employer Branding, Engagement and DE&I Manager @Veeam
● Chris Le’cand-Harwood, Strategic & Production Lead @Content Marketing Pod
● Alex Her, Employer Brand Manager @GoDaddy
● Jasna Mitić, Director of Talent experience @TopTal
● Max Hunter, Chief Joy Officer @Motivators@Work

Kao partneri festival su ove godine podržali Žiška, Code IT, Joberty i Kat on coffee, dok se među sponzorima nalaze kompanije NIS, Erste banka, Bambi, HR Lab,Tenderly, Native Teams, Molen Academy i Blue Colibri.

Prema rečima organizatora, za sve koji će ONLINE pratiti festival posebno će biti organizovane vođene networking sesije. Na njima će učesnici moći da se upoznaju sa ostatkom zajednice, učestvuju u diskusijama.

Teme vođenih diskusija su:

Emerging jobs in the gaming industry
How can candidate experience improve your brand image/employer brand/company perception?
Employee satisfaction and engagement best practices
Da li je HR kreativan rad?
Gejmifikacija HR procesa
Alternativni pristupi oglašavanju

Cena karte za online program oba dana iznosi 120€, dok je karta za program uživo u Beogradu 200€. Više informacija o Empple festivalu dostupno je na zvaničnom sajtu.

izvor: InStore
foto: Empple