Summi1
Summit2

Australija: Diageo kupuje brend likera od kafe Mr Black

AKVIZICIJA

Svet

07.10.2022

Diageo je najavio kupovinu Mr Blacka, australijskog vrhunskog brenda likera od kafe.

Mr Black su 2013. godine pokrenuli dizajner Tom Baker i nagrađivani destiler, Philip Moore, sa ciljem da unesu globalnu kulturu kafe u svet žestokih pića i koktela.

Sa svojom nagrađivanim pićem, privlačnim dizajnom i pakovanjem, i sposobnošću da napreduje u kulturi, verujemo da Mr Black tek ulazi u dinamički segment likera od kafe. Ova akvizicija je u skladu sa našom strategijom za sticanje brendova visokog rasta u uzbudljivim kategorijama i sa zadovoljstvom možemo da poželimo dobrodošlicu Mr Blacku u naš portfolio, rekla je Claudia Schubert, predsednica US Spiritsa and Canada u Diageou.

Mr Black je izrastao u vodeći liker od kafe premijum cene u Sjedinjenim Državama, navodi Diageo u saopštenju, zadovoljavajući potrebe potrošača za vrhunskim koktelima od kafe, kao što su espreso martini i staromodna kafa.

Sada dostupan u 22 zemlje, brend se dopada ljubiteljima zanatskih koktela u barovima i restoranima, kao i za prilike kod kuće, dodala je kompanija.

Diageo je 2015. godine kupio manjinski udeo u Mr Blacku preko Distill Ventures, svog programa za ubrzavanje.

Suosnivač Tom Baker ostaće aktivno uključen u brend, radeći sa Diageo timom na izgradnji uspeha Mr Blacka, rekao je gigant alkoholnih pića.

Kafa je više od pića – to je kultura, ritual, opsesija, estetika, iskustvo, tradicija i zajednica. Stvorili smo Mr Blacka da otelotvorimo tu kulturu i inspirišemo ljude da svoju ljubav prema kafi unesu u svoja večernja pića. Diageo je rano shvatio našu viziju i sada, nakon nekoliko godina sa njima kao navijačem, oduševljeni smo što smo se pridružili Diageo porodici, kazao je Baker.

izvor, foto: Diageo