Summi1
Summit2

Euromonitor International: Aptamil brend broj 1 u kategoriji mleka za bebe u Evropi

NAGRADE

Srbija

14.10.2022

Sa više od 100 godina brige o bebama i inspirisani 50-godišnjim istraživanjima majčinog mleka i ishrane u ranom životnom dobu, kompanija Nutricia kombinuje nauku i iskustvo kako bi pružila podršku roditeljima, negovateljima i zdravstvenim radnicima, ističe se u saopštenju.

Kompanija konstanto ulaže u procese poboljšanja svojih proizvoda za majke, bebe i malu decu, kao i da doprinese na polju ishrane u ranom životnom dobu. Izuzetno smo ponosni što je naš brend Aptamil dobio još jednu potvrdu kvaliteta - istraživanje Euromonitora iz 2021, nezavisno istraživanje u Evropi, pokazalo je da je Aptamil "Brend broj 1 u kategoriji mleka za bebe u Evropi". Preko 5 decenija smo pioniri u istraživanju kako bismo bolje razumeli majčino mleko kao najbolju imunoishranu za bebe. Naš tim, koji čini preko 500 stručnjaka i naučnika, proučava kvalitet i sastav majčinog mleka i sprovodi istraživanja imunog sistema, navode iz kompanije.

*Izvor Euromonitor International Limited; U konkurenciji brendova mlečne formule za bebe. Bazirano na podacima objavljenim od strane kompanije Euromonitor International Limited, kategorija mlečni proizvodi i alternative, edicija za 2022. godinu, maloprodajna vrednost, podaci za 2021 godinu. Aptamil uključuje Almiron, Aptamil, Bebilon, Gallia i Nutrilon.

izvor: InStore
foto: Aptamil