Summi1
Summit2

BiH: Mercator i Konzum pokrenuli nagradnu igru

AKTUELNO

Region

08.11.2022

Mercator i Konzum su u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima, započeli realizaciju novog izdanja kampanje "Moji brendovi, naše vrednosti".

Tako će u narednom periodu police svih Mercator i Konzum prodavnica obeležiti oznake "Moji brendovi" na proizvodima, između ostalog, iz Sarajevskog kiseljaka, Franck kafe, Čipi Čipsa, Jaffa cakesa, Munchmallowa, Violeta deterdženta, kao i brojnih drugih proizvoda učesnika ovoga projekta.

Zaista smo ponosni na dugogodišnji i veoma prepoznatljiv projekat "Moji brendovi, naše vrednosti“ koji uspešno implementiramo već pune četiri godine. Iz godine u godinu raste broj zainteresovanih dobavljača, naših partnera koji prepoznaju jačinu projekta i sinergiju pružanja novih vrednosti na našem tržištu. Veoma nam je važno da su naši kupci sretni i zadovoljni te se trudimo svakim novim izdanjem ovog projekta da njihova očekivanja nadmašimo i da ih istinski obradujemo nagrađujući njihovu lojalnost. Tako smo ovaj put izdvojili 100.000KM koje ćemo podeliti našim najsretnijim kupcima, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma i Mercatora.

Nagradni fond je podeljen tako da će 10 kupaca osvojiti poklon kupovine u Mercatoru ili Konzumu u vrednosti od po 10.000 maraka. Nagradna igra traje od 07.11 do 29.12.2022. godine.

Više informacija o ovoj kampanji, kao i o pravilima učestvovanja u nagradnoj igri dostupno je na mercator.ba i konzum.co.ba.

Izvor: Radio Sarajevo
Foto: Mercator