Summi1
Summit2

Input uspešno debitovao na sajmu EuroShop 2023 u Dizeldorfu

AKTUELNO

Srbija

09.03.2023

Kompanija Input je ove godine nastupila kao izlagač i aktivni učesnik na EuroShop-u, najvećem svetskom sajmu za maloprodajnu industriju

Događaju je prisustvovao kompletan tim kompanije koji je na sveobuhvatan način predstavio sve aspekte poslovanja. Ovim je INPUT zabeležio veliki uspeh i prekretnicu u svom poslovanju, ističe se u saopštenju kompanije.

Osnivači kompanije poručili su da je ona potpuno spremna da se integriše u grupu lidera koji se bave maloprodajnim rešenjima. Prema njihovim rečima, strateški cilj je iskorak prema tržištima Evropske unije, Bliskog istoka, Afrike, ali i drugim, sve u cilju proširenja mreže partnera i novih klijenata.

Tokom pet dana, tim INPUT-a je na svom štandu imao priliku da predstavi svoje projekte, resurse, proizvode i planove za naredni period. Predstavljena je ekspertiza u projektovanju i dizajnu prodajnih i skladišnih prostora pod sloganom MI ZNAMO PROSTOR. Među proizvodima, naročito se ističe modularna Smart Pekara. Kreirana je namenski za ovaj događaj, na osnovu uvida i ekspertize kojom kompanija raspolaže i kao dokaz mogućnosti tima za projektovanje, dizajn i razvoj proizvoda. Posetioci su imali prilike da se uvere u vrhunsko sofisticirano rešenje za izlaganje hleba i pekarskih proizvoda, navodi se u saopštenju.

S obzirom na globalne izazove u prethodne tri godine, uspeh EuroShop-a i INPUT-a kao učesnika, je tim veći, kažu iz kompanije.

Posetioci INPUT štanda došli su iz više od 50 različitih zemalja sveta, a menadžemnt sa ponosom ističe da će kroz projekte i saradnje sa njima u svoje poslovanje uneti međunarodnu ekspertizu i trendove.

Kao osnovne teme ovogodišnjeg sajma izdvojile su se digitalizacija, odgovorno upravljanje energetskim resursima, održivost, ali i koncepti poput smart shopping-a, konektovane maloprodaje i customer centricity, što jasno pokazuje u kom prvacu se kreće celokupna FMCG industrija.

Ovogodišnjem Eurohopu prisustvovalo je 1830 izlagača iz 55 zemalja sveta, a imali su priliku da svoje poslovanje i inovacije predstave na 103.000 kvadratnih metara prostora u 16 izložbenih hala.

izvor, foto: INPUT