Summi1
Summit2

Kako je Poslovni inboks promenio iskustvo korišćenja Vibera

AKTUELNO

Tehnologije

29.03.2023

Rakuten Viber je u januaru ove godine predstavio svoj Poslovni inboks (ili “Poslovno sanduče”), uređeni odeljak posvećen isključivo komunikaciji korisnika sa verifikovanim brendovima i kompanijama koji se nalazi na vrhu ekrana sa ličnim prepiskama. Ovo rešenje donelo je brojne pogodnosti i unapređeno iskustvo pri njegovom korišćenju, u kojem se poslovne prepiske lako lociraju, ne mešaju sa privatnim i ne ometaju tok razgovora.

Kroz anketu koja je prethodila lansiranju Poslovnog inboksa, Viber je nastojao da razume odnos njegovih korisnika prema poslovnoj komunikaciji na platformi. Rezultati su pokazali da 50% korisnika u Srbiji prima poruke od brendova ili kompanija na dnevnoj osnovi, a da ih 68% njih pročita ili odmah ili u prvih 24 sata od prijema.  

Interesantno je da su tokom prošle godine Viberovi korisnici primili 73% više transakcionih poruka, poput informacija o plaćanjima, potvrde porudžbina i podsetnika za sastanke, nego što je to bio slučaj u 2021. Broj konverzacijskih poruka u aktivnim razgovorima sa kompanijama uvećao se za 17%. Takođe je primećen i porast od 11% u razmeni promotivnih poslovnih poruka.

Da iskustvo korišćenja Poslovnog inboksa pogoduje korisnicima potvrdilo je 69% učesnika prve ankete u centralnoj i istočnoj Evropi – dok je više od 55% poželelo da upravo tu prima poruke. Dva meseca posle njegovog predstavljanja, pozitivan odnos korisnika potvrđuje da su se veoma brzo i lako navikli na prednosti koje Poslovni inboks pruža.

Najnoviji podaci pokazuju da je procenat pregledanih poslovnih poruka od predstavljanja funkcije do danas u stalnom porastu. Prosečni procenat CTR (Registra potpunog pregleda) promotivnih poruka je za preko 6% veći u periodu od sredine februara do sredine marta prošle godine. Što se Srbije tiče, važno je istaći da je procenat CTR za promotivne poruke porastao za 10% u odnosu na period februar-mart 2022.

Kao aplikacija za svakodnevnu upotrebu sa širokim korisničkim opsegom, Viber se upotrebljava ne samo za privatnu komunikaciju već i kao važan marketinški kanal za poslovne korisnike. Kroz više rešenja za plasman reklamnog i informativnog sadržaja omogućavamo ostvarenje ličnih veza između brendova, kompanija i naših korisnika. Cilj nam je da učinimo sve kako bi se korisničko iskustvo u ovom domenu stalno unapređivalo, kao i da optimizujemo rezultate brendova i kompanija kroz uvođenje posebno prilagođenih funkcionalnosti i inovativnih rešenja u okruženju u kome je važnost pojma privatnosti primarna, naglasila je Daniela Ivanova, direktorka za razvoj za tržišta Evrope kompanije Rakuten Viber

izvor: InStore
foto: Viber