Summi1
Summit2

SAD: Jennifer Lopez lansirala brend koktela Delola

AKTUELNO

Svet

07.04.2023

Glumica i pevačica pokrenula je premium kompaniju za koktele pod imenom The House of Delola.

Kompanija će otpočeti sa radom u Sjedinjenim državama i proširiti se u ostatak sveta u godinama koje dolaze.

Delola daje ljudima slobodu da uživaju – bez rezanja, gnječenja i mešanja, bez stresa zbog zabave, slobodu da obične trenutke učine izvanrednim. Svaki od koktela je flaširan u prelepoj staklenoj boci i spreman za posluživanje. Samo prelijte ledom i uživajte. Započela sam ovo putovanje pre dve godine i tako sam uzbuđena što ću konačno podeliti Delolu sa svetom, rekla je Jennifer Lopez.

Prva linija koju je kompanija lansirala, Delola Spritz, uključuje tri vrste koktela: L’Orange Spritz sa narandžom, Paloma Rosa Spritz sa grejpfrutom i Bella Berry Spritz sa bobicama.

Jennifer Lopez je neko koga poznajemo i kome se divimo kao globalni multitalentovani umetnik i preduzetnik. Ljudi širom sveta je vole iz mnogo razloga i mi smo oduševljeni što predstavljamo Delolu u Sjedinjenim Državama kao našeg novog partnera u Beam Suntory, rekao je Wayne Chaplin, izvršni direktor kompanije Southern Glazer's Wine & Spirits.

Kada je Jennifer došla pred nas sa Delola konceptom, odmah smo znali da želimo da budemo uključeni. Naše partnerstvo sa Delolom je deo naše veće globalne strategije istraživanja i razvoja, a Delola je savršena dopuna brendovima u našem portfoliju, rekla je Jessica Spance, predsednica kompanije Beam Suntory u Severnoj Americi.

Izvor: FoodBev
Foto: Delola