Summi1
Summit2

SAD: Kellogg i Albertsons lansirali kampanju u susret Danu planete Zemlje

AKTUELNO

Marketing

19.04.2023

Kompanije su kreirale posebne postere koji su postavljeni unutar Albertsons supermarketa i koji imaju za cilj da edukuju potrošače o mogućnostima za reciklažu Kellogg ambalaže.

Na posterima se mogu videti popularni animirani likovi kompanije Kellogg, Tony the Tiger(R) i Toucan Sam(R), koji "objašnjavaju" šta sve može da se reciklira u Albertsonovim punktovima za reciklažu.

Kellogg sanja o danu kada planeta napreduje dalje. Mi činimo svoj deo tako što preduzimamo korake kako bismo pomogli da naše pakovanje bude održivije, u saradnji sa našim kupcima i pomažući da se potrošači edukuju o tome kako da pravilno odlože ambalažu. Rešenja poput ovog važna su za ostvarivanje stvarnih promena. Prepoznajemo snagu partnerstva i zato smo ponosni što smo partneri sa Albertsons Companies na ovoj inicijativi, jer zajedno možemo pozitivno uticati na planetu, rekao je Oli Morton, glavni direktor za korisnike kompanije Kellogg USA.

Albertsons razume zabrinutost naših potrošača u vezi sa plastikom i otpadom od ambalaže, zbog čega smo razvili projekat "Recipe for Change". Ovaj projekat predstavlja našu posvećenost da doprinesemo stvaranju boljih uslova u zajednicama kojima služimo i na planeti koju svi delimo. Edukacija kupaca o tome kako da recikliramo plastičnu ambalažu pomaže nam da ubrzamo našu tranziciju ka cirkularnijoj ekonomiji, rekla je Suzanne Long, direktorka za održivost i transformaciju kompanije Albertsons.

Inicijative poput ovih deo su Kellogg-ovog plana za unapređenje održivog i ravnopravnog pristupa hrani za 3 milijarde ljudi do kraja 2030. godine.

Izvor: PR Newswire
Foto: Kellogg