Summi1
Summit2

Nemačka: Henkel zabeležio rast prodaje od 6,6% u prvom kvartalu

POSLOVANJE

Svet

08.05.2023

Henkel je prijavio organski rast prodaje od 6,6%, na oko 5,6 milijardi evra, u prvom kvartalu svoje finansijske godine.

Nemačka kompanija pripisuje svoj rast "snažnom" povećanju prodaje u obe svoje poslovne jedinice.

Odeljenje Adhesive Technologies zabeležilo je organski rast od 6,8% na godišnjem nivou, na 2,8 milijardi evra, dok je odeljenje Consumer Brands ostvarilo organski rast prodaje od 7%, na 2,8 milijardi evra.

Segment veša i kućne nege je generisao organski rast prodaje od 6,3%, dok je organski rast prodaje u segmentu nege za kosu iznosio 9,9%, navodi kompanija.

Imali smo dobar početak godine – uprkos stalnom izazovnom tržišnom okruženju. Veoma snažan rast prodaje u obe poslovne jedinice naglašava snagu našeg portfolija uspešnih brendova i inovativnih tehnologija, rekao je Carsten Knobel, izvršni direktor Henkela.

U evropskom regionu, kompanija je zabeležila organski rast prodaje od 4,2%, dok je u IMEA regionu povećan za 27,8%.

Organska prodaja u Severnoj Americi je porasla za 7,1%, u Latinskoj Americi za 17,6%, dok je u azijsko-pacifičkom regionu opala za 4,8%.

Za 2023. finansijsku godinu, proizvođač Persila je predvideo organski rast prodaje u rasponu od 1-3% za obe poslovne jedinice.

Izvor: esmmagazine
Foto: Henkel