Nemačka kompanija pripisuje svoj rast "snažnom" povećanju prodaje u obe svoje poslovne jedinice.
Odeljenje Adhesive Technologies zabeležilo je organski rast od 6,8% na godišnjem nivou, na 2,8 milijardi evra, dok je odeljenje Consumer Brands ostvarilo organski rast prodaje od 7%, na 2,8 milijardi evra.
Segment veša i kućne nege je generisao organski rast prodaje od 6,3%, dok je organski rast prodaje u segmentu nege za kosu iznosio 9,9%, navodi kompanija.
Imali smo dobar početak godine – uprkos stalnom izazovnom tržišnom okruženju. Veoma snažan rast prodaje u obe poslovne jedinice naglašava snagu našeg portfolija uspešnih brendova i inovativnih tehnologija, rekao je Carsten Knobel, izvršni direktor Henkela.
U evropskom regionu, kompanija je zabeležila organski rast prodaje od 4,2%, dok je u IMEA regionu povećan za 27,8%.
Organska prodaja u Severnoj Americi je porasla za 7,1%, u Latinskoj Americi za 17,6%, dok je u azijsko-pacifičkom regionu opala za 4,8%.
Za 2023. finansijsku godinu, proizvođač Persila je predvideo organski rast prodaje u rasponu od 1-3% za obe poslovne jedinice.
Izvor: esmmagazine
Foto: Henkel