Među 300 prijavljenih radova, IABC - Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora, nagradilo je projekte "A1 Kinoteka Letnji bioskop" u kategoriji Društveno odgovorno poslovanje i "Nedelja sajber bezbednosti" u kategoriji Komunikacija bezbednosti.
Projekat "A1 Kinoteka Letnji bioskop“, nastavak dugogodišnje saradnje Jugoslovenske kinoteke i kompanije A1 Srbija, trajao je 48 dana. Tokom ovog perioda, prikazano je isto toliko filmova na krovnoj terasi Doma Vojske u centru Beograda.
"Nedelja sajber bezbednosti" obeležena je u oktobru, međunarodnom mesecu informacione bezbednosti. Projekat je uključivao predavanja, radionice, aktivacije i zabavu, sve u cilju edukacije i jačanja odgovornosti zaposlenih za ličnu i bezbednost kompanije.
Nema bolje i veće potvrde kvaliteta rada, od one koju globalna stručna zajednica prepozna kao izvrsnu, posebno kada nagrađeni projekti oslikavaju vrednosti koje su strateški važne za poslovanje kompanije. Ovo je veliki podstrek da još snažnije nastavimo da negujemo odgovornost kompanije na svim nivoima - prema društvu, zaposlenima, korisnicima i poslovnim partnerima, istakao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija i održivosti, A1 Srbija i A1 Slovenija.
Sa do sada osvojene tri Gold Quill nagrade, A1 je i dalje jedina kompanija u Srbiji koja je dobitnik ovog prestižnog priznanja u oblasti korporativnih komunikacija.
Kompanija je osvojila i dve nagrade (srebrnu i bronzanu nagradu za kreativnost) za kampanje "Srećna mi NovA1" i "Seniori – Imam minut" na regionalnom takmičenju Balcannes, u okviru ovogodišnjih Dana komunikacija u Rovinju.
Projekat "A1 Kinoteka Letnji bioskop“ je realizovan je uz podršku agencija Olaf&McAteer, M2Communications, Piper PR i Lava Pop, a kampanje "Srećna mi Nova" i "Seniori-Imam minut" zajedno sa agencijom Leo Burnett.
Izvor: InStore
Foto: A1