Pionir ovog projekta bio je objekat u Novom Sadu na adresi Trg galerija 3a (Pupinova palata), a sada najveći broj novootvorenih objekata elektronske cene dobija u sklopu standardne opreme.
Elektronske cene su savremeni način komuniciranja cena, koji zaposlenima u maloprodaji olakšava i ubrzava proces rada u momentu kada na tržištu egzistira veliki broj akcija, kao odgovor na potrebe potrošača. Zbog toga, potrošači u svakom trenutku imaju vrlo precizne podatke o cenama i proizvodu, bez mogućnosti pojave grešaka prouzrokovanih ljudskim faktorom. Ažuriranje cena vrši se automatski, iz „centrale“, pa je korelacija između police i kase trenutna i apsolutna, čime reakcija na promene i potrebe tržišta postaje gotovo momentalna. Sve ovo unapređuje potrošačko iskustvo, a istovremeno zaposlenima u maloprodaji olakšava svakodnevno funkcionisanje u poslovnom okruženju, ističu iz kompanije.
Prema njihovim rečima, pored unapređenja poslovanja, elektronske cene ne koštaju prirodu, a potrošačima pružaju punu sigurnost: Zbog toga su elektronske cene značajan korak za kompaniju, tržište, ali i za prirodu. U skladu sa ekološkim tendencijama i „zero paper“ politikom ovakav način obeležavanja cena proizvoda drastično smanjuje potrošnju papira i time doprinosi očuvanju prirode. Univerexport je na ovaj način još jednom pokazao duboku posvećenost pozitivnim promenama, inovacijama na tržištu, kao i očuvanju životne sredine, dodaje se u saopštenju
Zbog višestrukog značaja ovog projekta, kompanija Univerexport je proteklih godinu dana posvećeno radila na širenju mreže objekata sa elektronskim cenama, a u narednom periodu plan je da se širenje mreže nastavi jednakim intenzitetom, kako bi elektronske cene zaživele u što većem broju objekata.
izvor: InStore
foto: Univerexport