Summi1
Summit2

Nemačka: Aldi lansirao novu privatnu robnu marku

AKTUELNO

PL

07.06.2023

Nemački trgovački lanac Aldi Süd proširuje svoju ponudu organskih proizvoda, predstavivši novu privatnu robnu marku "Nur Nur Natur".

Asortiman će u početku sadržati 15 proizvoda, mađu kojima su razne vrste sireva, jogurta, proizvodi od pšenice i nehomogeniziranog mleka.

Kompanija je saopštila da želi da proširi asortiman na 50 proizvoda do sredine 2024. godine u 2.000 poslovnica.

Prema rečima šefa nabavke kompanije, udruženje za ekološki uzgoj Naturland kontroliše usklađenost proizvoda s ekološkim standardima.

Do kraja 2024. diskont želi da osigura da 25 posto celokupnog organskog asortimana, uključujući NNN proizvode, ima Naturland certifikat, prenosi Feniks magazin.

Izvor: B92
Foto: Aldi Süd