Summi1
Summit2

Više od 60 malih proizvođača konkurisalo za brend “Ukusi moga kraja”

AKTUELNO

Podrška

21.07.2023

Strateški pravac kompanije Mercator-S, kroz snažna partnerstva sa domaćim proizvođačima iz svih krajeva Srbije, potvrđen je izuzetno uspešnim konkursom “Ukusi o kojima će se pričati”, na koji su se, sa novih 96 proizvoda, prijavila 63 mala proizvođača iz Srbije. 

Kako su saopštili iz kompanije, svi koji budu ispunili standarde proizvodnje, koji primarno zahtevaju da njihovi tradicionalni proizvodi budu od sirovine 100% iz Srbije, postaće deo brenda Ukusi moga kraja i naći se na policama 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator. 
 
Veoma smo zadovoljni odzivom domaćih proizvođača, koji su nam ponudili najraznovrsnije proizvode koji se stvaraju širom Srbije. Čvrsto smo rešeni da se sve ono najbolje što je proizvođač sačuvao u autentičnom, unikatnom proizvodu, nađe u našim prodavnicama. Zajedno ćemo čuvati i jačati ono što je najvrednije, a to su ukusi srpske tradicije, naglasila je Ljiljana Zeković, direktor Sektora za razvoj trgovačke robne marke u kompaniji Mercator-S, i dodala da su “Ukusi moga kraja” kao najprodavaniji brend kompanije fantastično mesto za razvoj i sigurnu budućnost malog srpskog proizvođača. Istovremeno, 340 prodavnica IDEA, Roda i Mercator, po celoj Srbiji, omogućavaju da potrošač dobije za svoj novac najbolje i najkvalitetnije proizvode sa našeg podneblja. 

U 2022. godini, kompletan asortiman UMK robne marke, prema svim poslovnim pokazateljima, omiljen je kupcima iz svih delova Srbije. Oni su u prošloj godini kupili čak 23 miliona proizvoda koji su nastali u domaćim proizvodnim pogonima. 

“Ukusi moga kraja”, brend koji čini nekoliko stotina tradicionalnih srpskih proizvoda, zabeležio je rast prometa od čak 26,45% u ovoj godini. Kompanija Mercator-S ostvaruje 97% prometa od robe iz Srbije, ili od firmi koje su domaći distributeri. Sa polica IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, u 2022. godini prodato je 76% povrća uzgajanog na srpskim njivama. Za poslednjih 12 meseci, kupci su pazarili i 11 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, sa farmi iz cele zemlje. Mercator-S je sa domaćeg tržišta plasirao svojim kupcima 19,4 miliona litara domaćeg mleka, 7,17 miliona kilograma brašna i više od osam miliona litara ulja, ističe se u saopštenju.

Kompanija Mercator-S je najavila da će pokrenuti projekat Akademije za male proizvođače koji je namenjen svim malim domaćim proizvođačima koji su učestvovali u konkursu za UMK brend, sa idejom podrške razvoja njihovog poslovanja. 

Video, snimljen povodom konkursa, možete pogledati u nastavku.

.

Izvor: InStore
Foto: Stefan Simonović