Summi1
Summit2

"Ukusi moga kraja" dobili deset novih ukusa i pet domaćina 

AKTUELNO

Srbija

24.11.2023

Mercatorov konkurs "Ukusi o kojima će se pričati" na koji se prijavilo više od 60 malih proizvođača sa 96 novih proizvoda, uspešno je završen proglašenjem pobednika i predstavljanjem 10 novih ukusa i 5 proizvođača.

Na policama IDEA, Roda i Mercator prodavnica od sada će se naći sirevi mlekare Rzavske doline, kačkavalj pirotske Mlekarske škole, Čuruški sir i sir Ambasador Vojvodine koje proizvodi mlekara Farmer, domaći kolači različitih ukusa koje ručno proizvodi Home Made, kao i Đerdapski med koji su sakupile vrednice iz Pčelarskog društva Golubac.  

Veoma smo zadovoljni rezultatom konkursa, a posebno što će svi ljubitelji domaće hrane i brenda "Ukusi moga kraja" od sada uživati u deset novih ukusa. Naš najveći ponos je to što će se u asortimanu "Ukusa moga kraja" naći i dva proizvoda sa zaštićenim geografskim poreklom, izjavila je Ljiljana Zeković, direktorka Sektora za razvoj trgovačke robne marke Mercator-S

Naši sirevi dolaze iz Čuruga, malog lepog mesta na obali reke Tise. Veliko nam je zadovoljstvo što smo mogli da učestvujemo u kampanji "Ukusi moga kraja" i puno nam znači podrška, kao malim proizvođačima, koju smo dobili od kompanije Mercator, rekla je Zorica Radišić iz Mlekare Farmer iz Čuruga. 

Od svih proizvoda koji su postali deo ponude Ukusi moga kraja, dva su sa zaštićenim geografskim poreklom, od kojih je jedan i Pirotski kačkavalj.

Naš proizvod, pirotski kačkavalj je sa geografskom zaštitom porekla. To što proizvod ima markicu Ministarstva mnogo govori o kvalitetu, koji je na ovaj način zagarantovan, rekao je Aca Mančić, profesor Mlekarske škole sa domom učenika "Dr Obren Pejić" iz Pirota, dodajući da je veoma zadovoljan što su se proizvodi našli na policama velikog trgovinskog lanca kao što je Mercator. 

Đerdapski med je prvi proizvod sa trgovačkom robnom markom sa zaštićenog geografskog porekla. Naravno da puno znači meni lično kao proizvođaču, a samim tim znači i za naš kraj iz kojeg dolazimo i prezentaciju tog kraja što smo se našli na policama jednog ovako velikog trgovinskog lanca, rekao je Predrag Perić iz Pčelarskog društva Golubački grad

"Ukusi moga kraja" kao najprodavaniji brend kompanije odlično je mesto za razvoj i sigurnu budućnost malog srpskog proizvođača, dok mreža prodavnica po celoj Srbiji omogućava da potrošač dobije za svoj novac najbolje i najkvalitetnije proizvode sa našeg podneblja, navodi se u saopštenju kompanije Mercator.

Cela ideja brenda "Ukusi moga kraja" nastala je 2015. godine, kada je samo šest proizvođača uzelo učešće sa svoja 24 proizvoda. Osam godina kasnije, brend se proširio na 30 proizvođača sa više od 200 proizvoda u asortimanu, a sa polica IDEA, Roda i Mercator prodavnica je samo u prošloj godini prodato više od 23 miliona proizvoda ovog brenda. Ovaj projekat deo je šire strategije ali i podrške domaćoj privredi koju Mercator-S pruža domaćoj privredi.

Iz kompanije poručuju da će nastaviti da šire svoju ponudu kako bi svima obroke učinili "najukusnijim".

Izvor: InStore
Foto: Mercator-S