Uvereni smo da će ova promena ambalaže dovesti do jačanja našeg brenda, ali i većeg interesa potrošača za naše mleko. Cilj nam je bio da ovim poboljšanjem zadržimo izvorni ukus mleka i da dodatno zaštitimo i očuvamo sve nutritivne vrednosti i vitamine, kao i ostale važne sastojke koji se nalaze u mleku. Novim, modernim i čistim dizajnom naglašava se prirodnost mleka kao savršene prirodne namirnice i njegove osnovne sirovine. Ovime smo još jednom pokazali da su nam kvalitet i briga o potrošačima na prvom mestu, a i u budućnosti ćemo se truditi da im različitim inovacijama i poboljšanjima dajemo najbolje što možemo, poručili su iz kompanije Lactalis BH.
U okviru lansiranja EDGE pakovanja biće organizovane brojne prodajne aktivnosti širom BiH, a kupce očekuju i nagrade.
Podsetimo, kompanija Lactalis je nedavno otvorila u Gradačcu novi pogon za preradu mleka u koji je uložila 2,4 miliona evra.
Kako navode iz kompanije, novi UHT pogon će dovesti do povećanja proizvodnih kapaciteta trajnog mleka brendova Dukat i Alpsko mleko za 16%.
Kompanija je najavila i ulaganje dodatnih 1,3 miliona evra u ovu mlekaru kako bi, osim povećanja kapaciteta UHT linije bio proširen i kapacitet linije za jogurte.
Izvor: InStore.ba
Foto: Lactalis