Ikonična kampanja "Share a Coke" se vraća i sada je pojačana na globalnom nivou, slaveći čistu magiju koja nastaje kada se ljudi povežu, rekao je Islam ElDessouky, globalni potpredsednik za kreativne strategije u The Coca-Cola Company.
On je istakao da pripadnici generacije Z često doživljavaju digitalne interakcije kao prolazne, što jača njihovu želju za pravim, stvarnim vezama, dodajući da je cilj npve kampanje da pomogne potrošačima da stvore opipljive uspomene.
Ne radi se samo o lajkovima i deljenjima… govorimo o stvarnim trenucima, pojačanim, rekao je ElDessouky.
Počevši od aprila, potrošači će moći ponovo da pronađu Coca-Cola limenke i boce sa svojim imenima na policama prodavnica, u okviru globalne kampanje koja će obuhvatiti više od 120 zemalja.
Mobilna aplikacija Coca-Cola i QR kodovi na ambalaži pružiće pristup platformi "Share a Coke", gde će fanovi moći da personalizuju ambalažu Coca-Cole imenima, kao i video zapise i mimove koje mogu podeliti sa prijateljima, sve u duhu proslave prijateljstva i pretvaranja svakodnevnih trenutaka u trajne i deljive uspomene, navodi se u saopštenju kompanije.
Ostali elementi kampanje uključuju film "The Magic of Sharing", saradnju sa influenserima na društvenim mrežama, OOH oglašavanje, specijalne pakete u McDonald's restoranima u odabranim zemljama i još mnogo toga.
Izvor: InStore
Foto: Coca-Cola