Ponosno predstavljamo naše izvanredne govornike - Darko Lukić, CEO, AMMC & Igor Jokić, Head of Sales & Distribution, Nelt Grupa razgovaraće o vezi između teorije i prakse u prodaji.
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2023!
Šta ćemo čuti?
- Principi ubeđivanja u službi B2B i B2C prodaje
- Potrošačka neuronauka kao osnova uspešnije B2B i B2C prodaje
- Principi bihejvioralne ekonomije i kako ih uspešno koristiti u B2B i B2C prodaji
Predstavljamo govornike
Darko Lukić, CEO, AMMC
Završio je osnovne studije i magistrirano na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu, gde trenutno pohađa doktorske studije na smeru Poslovno upravljanje i radi na disertaciji iz oblasti potrošačke neuronauke.
U periodu 1998-2016. godine, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u multinacionalnim kompanijama ING Bank, Nestle, Henkel Austrija i Henkel Srbija, u kojima je ostvario značajne poslovne rezultate. Kao deo menadžmenta kompanije i tima Henkel Srbija, gde je skoro 9 godina obavljao funkciju regionalnog direktora marketinga, bio je dobitnik više priznanja i nagrada na regionalnom i globalnom nivou, za uspešno ostvarenje poslovnih rezultata.
Karijeru marketing i prodajnog konsultanta, istraživača u oblasti potrošače neuronauke i predavača, je započeo 2016. godine osnivanjem AMMC d.o.o. na čijem je čelu, i do danas je sarađivao sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama: EBRD, UNICEF, Nelt Group, Atlantic Grupa, Delta Holding, ComTrade, Nectar, Don Don, Lesaffre, Philip Morris International, Molson Coors, Pepsico, BIC, Lidl, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, MD International, AWT, Alca, Keprom, Sarantes, Fructal, Orbico, Podravka, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia…
Na Mokrogorskoj poslovnoj školi je vodeći predavač za oblasti marketinga i prodaje, a predaje i na programima iz menadžmenta i liderstva.
Predavač je na master studijama na fakultetu FEFA, na predmetu Ponašanje potrošača.
Kao gostujući predavač je, u više navrata, predavao na redovnim i master studijama na Ekonomskom fakultetu i FON-u, na Univerzitetu u Beogradu.
Član je IAA (International Advertising Association) i SeMA (Srpsko udruženje za marketing).
Maratonac i Ironman, sa preko 50 završenih polumaratona (21,1km), 32 završena maratona (42,2km), 13 Ironman 70.3 triatlona (113km) i 2 Ironman 140.6 triatlona (226km).
Igor Jokić, Head of Sales & Distribution, Nelt Grupa
Rođen 1978. godine u Bosanskoj Gradišci, odrastao se i školovao se u Banjaluci, gdje je diplomirao na PMF-u Banjalučkog Univerziteta.
U toku studija radio na poslovima istraživanja javnog mnjenja, a nakon studija počeo sa radom na poslovima prodaje i distribucije u renomiranim BiH distributivnim kompanijama Teloptic i Planet. Internacionalnu karijeru gradi kroz različite pozicije u kompanijama Lactalis, Henkel I Philip Morris, na tržištima BiH, Srbije, Makedonije, Centralne Azije i Kavkaza, a od aprila 2021. godine na poziciji Direktora prodaje u Neltu, za FMCG, Tobacco i Electronics distributivne portfolije na tržištu Srbije.
Oženjen, otac jednog deteta, stalno nastanjen u Beogradu. U privatno vreme pasionirani kinolog, odgajivač i izlagač rasnih pasa.
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2023!
Vidimo se uskoro!