Summi1
Summit2

Dragan Popović, Rukovodilac kategorije, METRO Cash & Carry Srbija: Obezbeđujem kvalitet i kontinuitet dostupnosti ponude

U razgovoru sa menadžerima kategorije

Srbija

25.09.2023

Kako nam objašnjava Dragan, na početku razgovora, njegovi svakodnevni poslovni zadaci obuhvataju procese praćenja i analiza tržišta i tržišnih kretanja, kao i praćenja tendecija ponašanja potrošača. U skladu sa tim, sledi timski rad na kreiranju vrednosti za njihove profesionalne kupce i kompaniju u celini.

Zbog dinamike posla kojim se bavimo, kao i tržišta koje targetiramo, obično je najveći izazov adekvanto planiranje ključnih KPI-ova. Za taj proces u obzir mora da se uzme kreiranje adekvatnog asortimana i cenovne politike na odeljenju mleka i mlečnih proizvoda, kao i da se konstantno održava, unapređuje i proširuje asortiman u skladu sa tendencijama i željama naših profesionalnih kupaca. Naravno, potrebna je i svakodnevna komunikacija sa radnjama, komercijalnim sektorom i svim ostalim odeljenjima u kompaniji – što sve zahteva dosta koordinacije i pažnje da se nešto ne propusti, dodaje naš sagovornik. 

On smatra da su promene u kupovini potrošača evidentne, ali tim sa kojim radi u kategoriji mleka i mlečnih proizvoda uspešno reaguje na te promene kroz pravovremeno unapređenje asortimana, ali i kupovnih rešenja za profesionalne kupce. Zahtevi koji su najčešći i najuočljiviji, kako dodaje, odnose se na potrebe za stalnom dostupnošću proizvoda, neprikosnovenim kvalitetom robe, efikasnom dostavom i, naravno, najkonkurentnijom cenovnom ponudom. 

U njihovim objektima, najprodavaniji proizvodi sa kategorije mleka i mlečnih proizvoda su dugotrajna i sveža mleka, jogurti, pavlake, sirevi (polutvrdi i beli), kao i jaja, koja se takođe podvode pod ovu kategoriju. Proizvodi sa ovih kategorija imaju izrazit obrt i ključno utiču na učestalost poseta profesionalnih kupaca našim radnjama. Shodno tome, jedan od top prioriteta rada u kategoriji mleka i mlečnih proizvoda, jeste obezbeđivanje kvaliteta i kontinuiteta dostupnosti ponude odgovarajućeg asortimana proizvoda. 

U našim objektima, najprodavaniji proizvodi sa kategorije mleka i mlečnih proizvoda su dugotrajna i sveža mleka, jogurti, pavlake i sirevi

Mleko i mlečne proizvode je, naravno, moguće poručiti i online. Kao veletrgovac uvek vodimo računa da budemo u toku sa svim tržišnim trendovima i zahtevima kupaca, posebno profesionalnih, na koje smo po prirodi posla fokusirani i za koje uvek razvijamo rešenja i usluge koje imaju za cilj da im pomognu u vođenju što efikasnijeg sopstvenog poslovanja. Zbog toga imamo i METRO Companion, aplikaciju koja predstavlja digitalnog asistenta pri kupovini za sve naše profesionalne kupce, ali je naravno dostupna i svim drugim registrovanim kupcima koji imaju METRO kartice, napominje rukovodilac kategorije u kompaniji METRO Cash & Carry Srbija. 

Kako za kraj ističe, osnovni kriterijumi prilikom analize i selekcije proizvoda koje će ulistati u asortiman, stavljaju fokus na to da li će proizvodi zadovoljiti zahteve i potrebe kupaca, kakav je kvalitet proizvoda koji ulistavaju, da li mogu da računaju na dostupnost istog u svakom trenutku i, naravno, da li je cenovno konkurentan.